liever vandaag dan morgen zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

Ik heb een ontzettende drang om zwanger te worden. We zijn hier nog niet mee bezig omdat we eerst een leuk koophuis willen en ik heb geen vaste baan, maar toch is de behoefte aan een kindje zo groot dat ik zelf niet meer weet of ik er wel of niet voor moet gaan. We hebben nu een huurwoning en ik heb een leuke baan, maar nog geen zekerheid dat ik kan blijven.

Wat vinden jullie?

hallo, heeft je partner een vaste baan? is de woning waarin jullie wonen niet goed genoeg? zo heb je veel vragen waarom je er wel of niet aan moet beginnen, maar de grootste vraag is wel "wilt je partner ook al vader worden" En denk er aan, je word misschien niet gelijk zwanger,en zo wel dan duurt het nog negen maanden. succes ermee groetjes julika

He meissie,

Ik ken je gevoel een beetje, ik zou eigenlijk afgelopen jaar een vast contract krijgen, maar dat is helaas niet omgezet maar verlengd, dacht even dan maar niet.

Maar als je wens heel groot is, dan zou ik er voor gaan.
Ik hou altijd maar heel goed voor ogen, er zijn zoveel mensen die het niet breed hebben die een heel gezin kunnen groot brengen, dan moet ons dat ook lukken.
En het allerbelangrijkste is toch de liefde die je je kind geeft!

Hoop dat je er iets mee kan!
Begin

he kymi

Als ik jou was zou ik samen met je vriend de voor en tegens op papier zetten waarom je nu een kindje zou nemen en waarom niet en dat gewoon tegen elkaar afwegen. Wij hebben het ook gedaan en kwamen tot de conclusie dat er niets tegen op weegde om het niet te doen.

En baat het niet dan schaad het niet.

gr. en succes met je beslissing maken

hartelijk bedankt voor jullie reacties. We gaan de voors en tegens maar eens opschrijven en dan wie weet....

He meid,

Als je er zelf klaar voor bent, gewoon doen! Het is niet gezegd dat je meteen zwanger bent, en er is altijd wel een reden om het te blijven uitstellen. Ik zou er lekker voor gaan als jullie het willen. En de financien e.d. daar kom je ook wel uit.

Succes!
Dion

Terug
Bovenaan