Liever zitten dan op de buik

Hoihoi<br />Mijn baby van bijna 9 maanden over 3 dagen, ze vindt zitten leuk, van liggend naar zittend naar staan sinds kort, en af en toe met goeie bui op haar buik en sinds kort komt ze beetje vooruit, beetje tijgeren hoop ik.<br />Zijn er meerder ouders die het mee maken met hun baby’s die wat later zijn.<br />

Nou, al gaan staan met 8.5 maand vind ik best snel hoor ;) Volgens mij is je kindje echt niet langzaam..

Mijn oudste ging tijgeren met 10 maanden, staan met 10 maanden, kruipen met 12 maanden, lopen met 18 maanden. Ze was niet zo snel maar t is helemaal goed gekomen hoor. Uiteindelijk gaat elk kind lopen haha.

Mijn jongste Ging tijgeren met 8 maanden, staan met 10 maanden, kruipen met 10 maanden en lopen met 12 maanden. Ze liep dus 6 maanden (!) eerder dan haar zus.

Dus 2 zusjes, enorm veel verschil. En allebei prima!

Oh haha ja ik weet niet ik lees hierzo dat veel baby,s, pas rond 8 maanden echt alles langzaam begint te leren! Ja bedoel van als ze ligt en dan haar wilt laten zitten gaat ze naar staan haha, ze wilt het al meer uitdaging, dus ik hoef me verder ook niet veel zorgen te maken hoor, stiekem ook wel benieuwd naar andere lieve baby’s?

Nou.. dan is mijne helemaal traag. Die tijgert. Punt.  Niks zitten, optrekken, staan of lopen hoor. Ze is 8,5 maand.  

Mijn dochter heeft nooit getijgerd of gekropen. Ze kon al heel snel zitten, vervolgens wist ze een beetje te staan en zo liep ze dan van tafel, naar bank, naar kast, naar stoel etc. Ze had het niet nodig om te kruipen om ergens te komen waar ze naar toe wilde. Ze liep al met 11 maanden.

Terug
Bovenaan