lieverts

A

Anoniem

Guest
Hee meiden

Ik vind het heel lief dat iedereen zo mee leeft, en dat ik niet de enige ben  met die gevoelens.
Ik kijk alleen nog maar naar baby spullen en  zie alleen nog maar zwangere vrouwen.
Nou meiden allemaal sterkte en  succes ermee!

Ps; zijn er nog meer meiden van 22 met kinderwens hier ?

Kiss noomie22  

jazeker ik ben ook 22 en wij zijn nu in ronde 9 voor ons eerste kindje.  

liefs leeuwtje

Hee hallo

Jeetje ronde 9 al.... dat is erg.
lijkt me vreselijk.
Hoe oud is je man/vriend eigenlijk?
mijn man is nog maar 21 en we zijn een jaar geleden getrouwd.
Misschien vind je het leuk om me toe te voegen aan je msn?
mijn adres is rianneblijleven@hotmail.com

Groetjes noomie22

hoi hoi
ik ben 21 dus zit bij je in de buurt! en ik zie idd. ook alleen nog maar alles wat met zwanger te maken heeft. bolle buiken kinderwagens.. alsof ze je opzoeken!
veel succes met het maken van je kindje!

xx bren

Ha Noomie,

Ik ben 25 jaar, dus ook nog vrij jong vind ikzelf.
Mijn partner is wel een stukkie ouder, maar hij is er nu pas echt aan toe.
Hij leeft echt met me mee.
Ik zit nu in de spannende wachtperiode... Vandaag is mijn NOD, maar nog niet te zien. Niet dat ik verwacht dat het nu al raak zou zijn, maar toch zou het natuurlijk erg leuk zijn.
Succes met klussen,
Groetjes J

Hallo allemaal!

Ik ben ook 24 dus ook nog wel jong! Mijn vriend is ook 24 en we gaan over een jaartje trouwen. Toch willen we erg graag voor het trouwen nog zwanger zijn. Mijn vriend is er ook erg aan toe en die is ook nog maar 24.

Veel mensen om ons heen roepen ook dat ze allemaal jonge moeders zien en dat ze dat allemaal niet willen, maar nu wij zo graag een kindje willen zie ik ook inderdaad allemaal jonge vrouwen lopen met een dikke buik en ben ik ook alleen maar bezig met kleine kleertjes en babyspullen! Ook ik wil graag een jonge mama worden.

Ben in afwachting van mijn NOD we zitten in ronde 1 dus ik weet niet zo goed wannneer die gaat komen! Ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn!!

Sab

hoi!!

Ik ben ook 22jaar en sinds januari bezig om zwanger te raken!!ben nu 10dagen overtijd en ga morgenochtend weer een test doen! eerste was negatief maar had deze gedaan doen ik 4 dagen overtijd was!hoop dat het morgen beter uitpakt!!

jij ook succes met zwanger worden!!

groetjes marjan1982

Hallo ik ben 23 jaar jong en mijn bijna man (20 mei trouwen) is 27 jaar.

Voordat ik op deze site kwam dacht ik ook dat ik erg jong was, maar dat valt eigenlijk reuze mee als ik naar de leeftijden hier zie.
Nu heb ik al 3 vriendinnen van dezelfde leeftijd zijn en die zijn ook al zwanger of hebben al een kleintje.

Je hoort altijd op de tv dat vrouwen tegenwoordig op latere leeftijd kinderen krijgen, maar als ik hier kijk is dat helemaal niet zo...en zijn er genoeg jonge vrouwen die een kindje krijgen.

Groetjes

Terug
Bovenaan