Lifecare action ovu testen..

<p>Hallo iedereen,</p><p>Inmiddels ben ik al door heel wat pakjes ovu testen heen van lifecare. Ik slik sinds mid november de pil niet meer. En komt mijn menstruatie onregelmatig tussen 28&43 dagen. </p><p>Nou heb ik net een uurtje terug getest enn vond ik een tweede streepje op de test ;</p><p>( voorheen nooit een streepje gezien by the way was altijd te vroeg of te laat met testen)</p><p>
34zg83p.jpg
</p><p> </p><p>Heeft iemand ervaring met de testen? En moet ik dit als “vruchtbaar” zien of als mijn eisprong? </p><p> </p><p>Veel liefs xx</p>
 
Ik denk niet dat deze positief is. Ik had testen waarbij de streep net zo donker of zelfs donkerder was dan de controlestreep. Ik heb ook die van de Action gebruikt trouwens. Ik zou nog even door blijven testen. Succes! 
 
 
[quote quote=10168958]Ik denk niet dat deze positief is. Ik had testen waarbij de streep net zo donker of zelfs donkerder was dan de controlestreep. Ik heb ook die van de Action gebruikt trouwens. Ik zou nog even door blijven testen. Succes![/quote]
Ik ga vandaag nog even testen, op een aantal sites kwam ik een vergelijking tegen van action en cb ovu test. En bij een net zo donkere test als mij kregen ze een smiley. Fingers crossed voor de test van straks en vanavond
 
Staar je niet te blind op die testen. De mijne zijn nooit zo donker of breed als de controlestreep. Blijkbaar heel normaal zegt men gynecologe  Ik heb gwn een hele cyclus eens elke dag getest) na de menstruatie natuurlijk) en zo weet ik wnn de piek is 
 
Bij mij zag de Action test er ook ongeveer zo uit, toen ik op de ClearBlue een smiley had. Nog even doortesten kan geen kwaad, maar het kan zomaar wel jouw LHpiek zijn (geweest) hoor.
 
Iedere vrouw reageert weer anders! Voor de ene is dit een positieve test, terwijl dit voor de ander het begin van je piek is.
Als je deze test als positief ziet, dan betekent dat dus dat je vanaf het moment van de test na 24-48 uur je eisprong hebt. Dus vanavond klussen is dan zeker nog aan te raden!
 
Terug
Bovenaan