Liga en soepstengels

hallo meiden
Mijn zoontje Dylan is nu 5 maanden (23 wk precies)
Mijn vraag was wanneer zijn jullie begonnen met liga's en soepstengels?
Dylan kan nog niet zitten en ik had altijd zoiets van ik wacht wel tot ie kan zitten en tandjes heeft!
Maar dat werd me weer afgeraden omdat ie dan waarschijnlijk wel grotere stukken eraf gaan bijten en dan kan stikken.
Dylan krijgt wel al danoontje start, diksap, groente en  fruithapjes en nog 4 flessen van 200. Hij vind alles lekker moet wel even wennen als er weer wat kouds tegen zn gehemelte komt maar voor mij wel lach wekkend.
Ik hoor graag van jullie
Gr Nifty
 
Hoi
Ik heb mijn kinderen met 5 maand langzaam laten wennen aan bambix koekjes. Gewoon in de wipstoel mee laten knoeien. Vonden ze heerlijk! En zolang ze geen tandjes hebben moeten ze wel sabbelen en leren ze goed aan te slikken. Mooi gezicht joh, zo'n kleine met de mond en handen vol koek.

Groetjes Chantal
 
Dag Chantal,

Heb een vraag over de Bambix-koekjes. Geef je zo'n heel koekje en laat je ze een beetje sabbelen of verkruimel je het eerst? Ben een beetje bang dat mijn zoontje er in zal stikken........

Alvast bedankt voor je reactie.

PS Mijn zoontje is bijna zeven maanden krijgt nog vier flessen, groente en fruit. Binnenkort wil ik ook met brood gaan beginnen.
 
Terug
Bovenaan