Liggen die van jullie nog in de kinderwagen?

A

Anoniem

Guest
Noah is nu 2 maand en past nog ruim in de kinderwagen maar ik zie soms mensen met zulke kleintjes in de wagen dat ik denk van nu al?Hoe oud waren die van jullie toewn ze in de wandelwagen gingen?

Hoi hoi,

Rik was ongeveer 14 weken toen ie overging in de wandelwagen.
Hij werd ook echt te lang en te groot voor de reiswieg!!
Dus Noah kan nog wel effekes denk ik. En ik heb ook gekeken naar wanneer Rik eraan toe was.

Hij werd veel nieuwsgieriger als we aan het wandelen waren en vind het nu dan ook cht geweldig om de boompjes te zien en alle andere mensen!!

XX Saskia
mv Rik 18,5 wk

Goede morgen,

Wij zijn dit weekend bezig met alles 'groter' maken voor Bas. Hij heeft vannacht voor het eerst in zijn ledikant geslapen en vandaag zetten we het buggy-gedeelte in de wandelwagen, want hij 'knapt' echt uit de wandelwagenbak. Bas is ruim vier maanden nu (3-7), en een flinke kerel (68 cm en 7,5 kilo) dus het gaat gewoon niet meer.
Noah kan waarschijnlijk dus nog wel even in de wandelwagenbak. Is trouwens ook een beetje afhankelijk van het merk wandelwagen. Sommige bakken zijn gewoon groter dan andere.....

Groetjes, Karin

ja, mijn dochter is nu 16 week en ze ligt er nog in. Ik rek het ook tot het uiterste want ik heb nog een zoon van 3 die naar de psz moet en dan kan ze gewoon ondertussen  lekker liggen slapen, dat is wat lastiger in zo'n inzet

Hoi
Finn is nu 4 maandjes. Hij is vorig weekend over gegaan in het buggy-gedeelte vand e wagen. Hij kijkt zijn ogen nu uit!!
In de bak lag ie me alleen maar aan te kijken. Dus ik dacht, dan wil ie ook vast wel wat meer zien!

Mijn oudste ging met 3 maand over. Hij hief steeds zijn hoofdje op, wilde niet meer liggen.

Gr Yvet

Ja hoor die van mij blijft nog lekker in de wagenbak voorlopig.
La was het maar omdat je ze dan lekker onder kan stoppen en ik er met koud weer lekker een wagenkruikje bijstop.
Vooral met de kou lijkt het me fijner in de bak zan in het zitgedeelte. Kan trouwens nog goed want ze heeft nog wel een centimeter of 10 te gaan eer ze er niet meer inpast.

Hoi

ik heb de wagen voor Stijn omgebouwd toen hij vier maanden werd. Wel ligt hij nu nog helemaal plat. Ik heb het matrasje uit de bak onder de voetenzak gelegd zodat het lekker  zacht is. Stijn had nog zo'n vijf centimeter ruimte, maar ik wilde hem vast laten wennen aan de wind enzo op zijn gezicht voordat het echt heel koud zou worden. Als ik in de winter de wagen om zou bouwen vind ik het verschil gelijk zo groot.

Groetjes van Marloes

Lotte is zo'n beetje de kleinste van de zomer moeders-club. Die ging met bijna 6 maanden in de buggy. Hij stond toen plat en nu (6,5 maand oud) staat 'ie wat meer rechtop.
Ik denk dat Lotte toen zo'n 57 cm was. Ze kon toen nog wel in de wagenbak, maar ze vind het zo leuk om om zich heen te kijken.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan