Nou, we hebben weer wat hoor. Meldde ik eerst al eens dat ik met 13 weken zo’n bloedverlies had gehad, dat is nu wederom zo geweest. Het begon vorige week woensdag en inmiddels (9 dagen later) is het nog steeds niet continue weg. Het resultaat: opname in het ziekenhuis met absolute bedrust. Mag nog net naar douche en toilet, maar daar houdt het mee op. Kan me uiteindelijk ook gewoon niet permitteren om te gaan bevallen met 23 weken, dus ik schik mij (lichtelijk onvrijwillig) in mijn lot. Gelukkig sinds vanmorgen internet in bed, dus kan in elk geval weer een beetje communiceren met de buitenwereld. Anders wordt het wel erg saai…
Na twee probleemloze zwangerschappen, kan het dus ook zomaar zijn dat het de derde keer niet zo gaat zoals je van te voren had bedacht en gehoopt. Gaat het bij jullie allemaal wel naar wens? Genieten jullie van de groeiende buik en de schoppende spruiten? Al een babykamer of kinderwagen gekocht? Bij ons ligt het momenteel even allemaal stil. Heb in elk geval wel heel veel tijd om na te denken over de inrichting van de kamer ;-). Mocht ik hier ooit weer vandaan komen vóórdat ik bevallen ben, dan komt er een grote Kuifje-raket op de muur van de babykamer. Leek me wel superstoer. Hebben jullie een thema of kleur bedacht?
Na twee probleemloze zwangerschappen, kan het dus ook zomaar zijn dat het de derde keer niet zo gaat zoals je van te voren had bedacht en gehoopt. Gaat het bij jullie allemaal wel naar wens? Genieten jullie van de groeiende buik en de schoppende spruiten? Al een babykamer of kinderwagen gekocht? Bij ons ligt het momenteel even allemaal stil. Heb in elk geval wel heel veel tijd om na te denken over de inrichting van de kamer ;-). Mocht ik hier ooit weer vandaan komen vóórdat ik bevallen ben, dan komt er een grote Kuifje-raket op de muur van de babykamer. Leek me wel superstoer. Hebben jullie een thema of kleur bedacht?