Liggen in het ziekenhuis...

Nou, we hebben weer wat hoor. Meldde ik eerst al eens dat ik met 13 weken zo’n bloedverlies had gehad, dat is nu wederom zo geweest. Het begon vorige week woensdag en inmiddels (9 dagen later) is het nog steeds niet continue weg. Het resultaat: opname in het ziekenhuis met absolute bedrust. Mag nog net naar douche en toilet, maar daar houdt het mee op. Kan me uiteindelijk ook gewoon niet permitteren om te gaan bevallen met 23 weken, dus ik schik mij (lichtelijk onvrijwillig) in mijn lot. Gelukkig sinds vanmorgen internet in bed, dus kan in elk geval weer een beetje communiceren met de buitenwereld. Anders wordt het wel erg saai…

Na twee probleemloze zwangerschappen, kan het dus ook zomaar zijn dat het de derde keer niet zo gaat zoals je van te voren had bedacht en gehoopt. Gaat het bij jullie allemaal wel naar wens? Genieten jullie van de groeiende buik en de schoppende spruiten? Al een babykamer of kinderwagen gekocht? Bij ons ligt het momenteel even allemaal stil. Heb in elk geval wel heel veel tijd om na te denken over de inrichting van de kamer ;-). Mocht ik hier ooit weer vandaan komen vóórdat ik bevallen ben, dan komt er een grote Kuifje-raket op de muur van de babykamer. Leek me wel superstoer. Hebben jullie een thema of kleur bedacht?

goh, dat is even schrikken. Hoe voel je je verder? Hebben ze enig idee waar het bloed vandaan komt? Wel fijn dat je nu internet hebt, heb je toch nog even wat afleiding ):-.

Ik ben ook zwanger van de 3e, onze jongste is sinds een paar weken naar zolder verhuisd, dus wij kunnen nu ook met de babykamer bezig. Verder gaat het allemaal prima! Na een werkdag wel erg moe, maar dat hoort erbij.

Wij hebben een nieuwe kinderwagen gekocht (uh, gekregen). De Easywalker Sky. Hiervoor hadden we een Mutsy, maar na 2 kids was die toch wel redelijk op, bovendien was dat eentje met 4 wielen en ik wil nu graag eentje met 3 wielen, vandaar! Ben er erg blij mee. Wat voor wagen hebben jullie?

Sterkte! En rustig aan.....

Groetjes

Ik heb met 22w ook last gehad van bloedingen, ook in het ziekenhuis gelegen met aboslute rust. Bij mij hield het na een week op en ook als ik weer liep was het rustig en toen mocht ik naar huis.
De reden bij mij was dat de placenta laag lag.
Ben nu 32w zwanger, dus het kan zeker goed aflopen.

Hoi Liekie, wat vervelend zeg voor je! Moeilijk om complete rust te houden maar dat bloeden en nu al bevallen wil je natuurlijk helemaal niet!
Ik weet niet of je je al erg verveeld maar mocht je behoefte hebben aan wat meer contact dan is www.babybytes.nl ook een leuk forum waar veel activiteit is. Je kunt daar ook vragen stellen, foto's plaatsen, je hebt een profiel enz. Nog wat meer een netwerk site. Tis maar een tip!

Hier gaat alles nog goed - ik voel de kleine al lang bewegen, zelfs al vanaf week 13 hoewel ik dat pas echt geloofde in week 15 toen het gekriebel overging in duwtjes. Heb een erg dun velletje op mn onderbuik (snap nu ook dat mn buikspieren ook niet veel voorstellen haha) en placenta ligt achter. Dus ondanks dat het mijn eerste is, toch al lang hiervan aan het genieten. Vriend voelde het al in week 18 en momenteel is de kleine bij vlagen ontzettend aan het draaikonten. Maar het lijkt wat meer regelmaat te krijgen en er komt meer reactie op buitenaf, vooral als mama veel aan het praten is tijdens meetings op het werk ;-) wel gezellig hoor. Verbazingwekkend hoe snel dit ook bij je hoort!
We hebben geen babykamer omdat we op ons nieuwbouwhuis wachten wat over een jaar af is. Wel hebben we een commodehoek gemaakt met een super groot werkblad en die ga ik met decoratiestickers versieren, thema piraat! Ledikant, box, kinderwagen e.d. zijn besteld en worden half april afgeleverd en de 9-maandenbeurs heeft wat goeie deals opgeleverd zoals dekens, hydrofiel luiers, flesjes en kleertjes ;-)
Zo een heel verhaal, succes hoor meid met liggen, ik hoop dat alles goed gaat!!! liefs Ingrid

Nou, na 12 dagen ziekenhuis inmiddels weer thuis. Bloedverlies vooralsnog opgehouden, maar de placenta ligt nog altijd laag, dus we moeten maar zien wat het allemaal gaat doen. Leuk idee trouwens het thema piraat. Binnenkort maar even foto's proberen up te loaden hier of op hyves. Ben wel benieuwd!

Terug
Bovenaan