liggen jullie kindjes in ledikant?

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer naar een hele lange tijd..
Alweer 27weken zwanger, onze ventje 3 juni alweer ander half jaar wat vliegt de tijd toch!!
Maar mijn vraag was.. liggen jullie kindjes nog in een ledikantje?
Dani klom er uit dus vond het een beetje eng worden en hebben nu sinds gisteren een dreumes bedje gekocht waarin hij heerlijk slaapt.. en er niet uit klimt..(nog niet)
zowel dan is het nog geen probleem de kamer kan tie niet uit.. en zn speelgoed staat in zn speelgoedkast dus spelen gaat ook niet lukken.. kasten krijg hij ook nie open is allemaal beveiligd.. maar toch zijn er twijfels voor wiegendood ik had gehoort dat het mogelijk was tot de anderhalf jaar..of misschien stikken ben ik ook beetje bang voor, want hij heeft nu idd een eigen dekbedje..

Groetjes, Manuela

hoi,

ik denk zelf dat het allemaal wel meevalt met stikken enzo met dekbed. En als je bang bent kun je toch nog gewoon een deken gebruiken. Als hij zich bloot woelt is het toch niet meer zo koud.
Lijkt me wel grappig zo'n kleintje in een 'groot' bed. Die van ons doet nog geen pogingen om er uit te klimmen. Ik ben nu ook zwanger maar als de 2e komt is Jasmijn als ruim 2, eens kijken of het tot dan kan wachten.

groeten Elke'

Iris is van 25 oktober 2006 en slaapt inderdaad nog in een ledikantje. Ze heeft nog geen pogingen gedaan om er uit te klimmen maar mocht ze dat wel gaan doen dan kunnen we 2 spijltjes uit het bedje halen. Dan kan ze via daar haar bedje uit.

Ook ik ben alweer eventjes niet geweest. Onze kleine meid van ruim anderhalf ligt nog in haar ledikant, alhoewel ik het idee heb dat ze binnenkort wel eens eruit kan gaan klimmen.
In principe blijft ze nog in haar ledikant slapen, totdat nr. 2 uit de wieg is en dat zal eind december het geval zijn. Maar mocht het eerder zijn, doen we het eerder. Ik heb al een heel leuk leuk dekbedhoes voor haar nieuwe kamer gekocht!
Het lijkt me idd ook weer een snoezig gezicht, zo'n klein meisje in zo'n groot bed.  
Het lijkt mij nu al makkelijk ivm dikke buik, maar goed we zullen zien wanneer het tijd wordt.

Groetjes Mamajo (29 wkn zwanger van nr. 2)

Onze zoon is van eind november. Hij slaapt met zijn slaapzak aan in zijn ledikant, en doet geen pogingen om eruit te klimmen. Net als iemand hiervoor kan ik dan altijd eerst nog twee spijlen uit zijn bed halen zodat hij er zelf uit kan klimmen, maar voorlopig zijn we daar nog niet.

Als het aan mij ligt duurt het ook nog wel even voor het zover is. Ik wilde na deze kinderen even een paar jaar wachten en dan nog 2 kindjes. Het is dan de bedoeling dat deze 2 op zolder gaan slapen, en ik wil tussendoor niet de babykamers opruimen.
Denk dus dat ik zoon pas met 3,5 jr   uit zijn ledikant ga halen en een nieuwe kamer met een groot bed geef. Dochter is dan bijna 2,5, en kan dan misschien ook al wel over. Krijgen ze samen de bovenste verdieping.

Groet, Liesje

Elsa slaapt ook nog in slaapzak in haar ledikant en zolang ze er nog niet uitklimt blijft ze ook in haar ledikant of als ze zindelijk is, dan krijgt ze ook een groot bed zodat ze evt. zelf naar toilet kan.

Hallo,

Nou Stijn klimt dus wel uit zijn ledikant, dus een tijdje terug hebben we een peuterbed in zijn kamer gezet. Met uiteraard de bedoeling dat hij daarin ging slapen, drama! We hebben het ongeveer een week bij elk slaapje geprobeerd, huilen, gillen steeds uit bed bij de deur gaan staan, geen succes voor ons. Dus nu ligt hij weer in het ledikant maar dan wel bij elk slaapje met de slaapzak aan. eerder had hij deze alleen 's nachts aan, nu dus altijd en klimt hij niet meer uit bed. Het andere bedje hebben we laten staan, we spelen daar nu wel eens en hij gaat er ook wel eens zelf liggen. Over een tijdje gaan we het gewoon weer proberen. Onze timing was vorige keer trouwens ook heel slecht, het was in de week dat onze dochter is geboren. Maar ja toen klom hij ineens uit zijn bed, dus ja wat moet je dan. Misschien was het van zijn kant ook wel een beetje om aandacht vragen of zo,

We zien het wel

Carina

Lynn slaapt ook in een slaapzak dus uitklimmen doet ze niet. Voorlopig slaapt ze nog in haar ledikant. Maar als ze aan een bedje toe is dan gaat ze ook verhuizen naar een grotere kamer(nadat ze aan haar bedje gewend is) we hadden gekozen om   van de kleinste slaapkamer een babykamer te maken,achteraf stom want ik had kunnen weten dat ik het op een gegeven moment te klein zou vinden voor haar om te spelen enzo.
Nou ja ze heeft nu een rood/witte kamer kunnen we straks een mooie prinsessenkamer maken. Maar voorlopig nog in haar ledikantje!!
groetjes cobie

Terug
Bovenaan