Ligging baarmoedermond tijdens zwschap

Hallo,

Ik hebop vruchtbaarheid.org gelezen over de stand van de bmm,bij mij zat hij laag voor de ongie en na de ongi weer.Tijdens de vruchtbare periode hoog en nu al een week na die periode zit hij nog steeds hoog.Wie deed ook aan zelfonderzoek en wie kan mij vertellen wat ik hier nu uit op kan maken....ik word gek van onzekerheid.....
Thnx...

ik vraag me af wat jullie toch allemaal voor gekke kapriolen uithalen om zwanger te worden.
de ene doet temp. de andere kijkt hoe haar bmm ligt....hahaha sorrie hoor, maar ik heb daar allemaal nooit op gelet. laat gewoon de natuur zijn werk doen, en wacht gewoon af totdat je een positieve test hebt. ik heb geen flauw benul of mijn bmm hoog of laag lig.
ik had ook al een opmerking geplaatst bij het vorige onderwerp, dat je rustig af moet wachten, want met al die stress en die gekke kapriolen wordt je nooit zwanger.
succes

Ik moet me bij anoniem hierboven aansluiten, er zit niks anders op dan afwachten.

Ik heb zelf ook nooit aan temperaturen gedaan of zelfonderzoek, maar ik was dan ook binnen 5 maanden zwanger. Misschien ben jij er al lang mee bezig en ik kan me wel voorstellen dat je dan dat soort dingen gaat doen. Maar ik denk dat anoniem wel een punt heeft als ze zegt dat met al die stress het wel eens niet zou kunnen lukken.

Het is natuurlijk makkelijk praten voor mij want ik ben wel zwanger, maar probeer gewoon de boel de boel te laten. Niet iedereen is binnen een paar maanden zwanger, bij sommigen duurt het wat langer, we zijn allemaal anders.

Veel succes, Jane

Het wordt idd steeds gekker. Nu al zelfonderzoek van de bbm :-SSS.
Waarom kunnen mensen niet gewoon afwachten?? (hebben ik tenminste 4 jaar gedaan) vind dat zelfonderzoek erg vergezocht. Het is niet eens betrouwbaar ook. Begin lekker met temperaturen en wacht af tot de NOD

Een beetje (bovengemiddelde) interesse in het functioneren van je eigen lichaam hoeft toch helemaal geen stress te geven? Ik heb ook getempt en mijn baarmoedermond in de gaten gehouden, gewoon omdat ik dat interessant vond.
Maar anoniem die de vraag stelde: ik denk ook dat je daar niet echt veel uit kan opmaken. Bij mij kwamen zowel mijn temp als mijn baarmoedermond meestal pas omlaag als ik al uitgebreid ongesteld was.

Hoi jeetje wat een negatieve reacties.

Ik vind het heel normaal om te temperaturen en de bmm te voelen heb het 5 jaar als voorbehoedsmiddel gebruikt met groot succes. TOen ik zwanger wou worden ben ik daar mee opgehouden maar je kent je eigen lijf dan zo goed dat je gewoon voelt wanneer je vruchtbaar bent. NU ik zwanger ben voelt mijn bbm ook heel anders aan en dat vind ik alleen maar leuk om te voelen. je kan dan ook de baarmoeder van binnen uit voelen groeien. Een antwoord zwanger of niet heb ik natuurlijk ook niet voor je maar zie het maar als een leuken ontdekkings reis met je eigen lichaam

veel liefs maartje

Terug
Bovenaan