Ligging kleine uk?

Kan jullie verloskundige al voelen hoe het kindje ligt.

Bij mij lag die 2 weken geleden netjes met het hoofdje naar beneden.
Vandaag voor de echo geweest en nu lag de kleine uk in stuitligging.

Morgen moet ik weer voor controle naar de verloskundige ben benieuwd wat het dan gaat worden...

Voeld af en toe niet echt prettig in me buik erg harde schoppen en een hoop gedraai.

Ik ben laatst vorige week op controle geweest en toen was er nog wat te veel vruchtwater om de ligging goed te voelen... maar ik voel hem zelf regelmatig schuin dwars liggen... (poepje onder mijn linkerborst en hoofdje in mijn rechterzij, meer ter hoogte van mijn navel.
De mijne zit dus nog lekker hoog, wel comfortabel voor het plassen, maar geeft wel snel een gespannen gevoel hoor, zo hoog. Maar pijn doet ie me eigenlijk nooit, geen echt pijnlijke schoppen en ook zijn gedraai vind ik nog veel meer leuk dan pijnlijk, dus ik hoop dat ie zo braaf blijft :)

Ons ukkie draait nog alle kanten op geloof ik. de ene keer een trap in m'n blaas en een uur later krijg ik een trap in m'n maag.

Vorige weke bij de echo lag het keurig met het hoofdje naar beneden, maar geloof dat het sindsdien al wel tig keer gedraaid is.

Heej!

Ik ben 3 weken geleden bij de vk geweest en toen kon ze het nog niet heel goed voelen maar had ze t idee dat ze met der hoofdje naar beneden lag, ruggetje aan de rechterkant en beentjes links.
En gisteren weer op controle geweest en toen lag ze nog steeds zo, deze keer was het heel goed te voelen voor de vk.
Nu hopen natuurlijk dat ze zo blijft liggen.
Moet zeggen dat het wel fijn is om te weten, nu weet je eindelijk wat dat bolletje is (hoofdje of billen)..

Groetjes Maaike

Gisteren weer voor een groei echo geweest en de bepaling van de ligging van de kleine uk.

De kleine uk ligt wat schuin in stuit ligging dus ik hoop dat die nog gaat draaien.

Afwachten dus...

Vandaag leek het wel alsof er een betonblok omdraaide in me buik.........

Zou het dan toch nog goed komen en de kleine gedraaid zijn.

Ik hoop het zo en dat de kleine dan ook zo blijft liggen....

Ondanks veel getrappel en gedraai ligt de kleine wel steeds met het koppie naar beneden, goed dus!
Meestal de billen aan de rechterkant en wee mijn maag als dat een keertje andersom is, dan ben ik meteen enorm misselijk!
Eergister lag de kleine zo dat ik opeens mijn rechterbeen niet meer goed kon gebruiken, ik hinkestapte wat in het rond! Wel een heel maf gevoel trouwens! Gelukkig duurde het niet lang en kon ik met wat tegen duwen de kleine zover krijgen weer een ander plekje op te zoeken....

groetjes
Klarie

die kleine uk van ons ligt al netjes vanaf de 30e week met het hoofdje naar beneden. Maar durft nog wel regelmatig van kant te wisselen met het ruggetje. soms gaat het zo snel dat ik er misselijk van word. Maandag ben ik op controle geweest toen was ik 34w en 6d en lag die kleine al bijna vast met het hoofdje in de bekkeningang. Dus die gaat nergens meer heen!

Terug
Bovenaan