liggings echo gehad

Afgelopen dinsdag bij de verloskundige geweest. En we waren natuurlijk heel erg benieuwd naar de ligging van onze uk want de vorige keer lag uk in een stuit. Ze vertrouwde het niet en heeft me door gestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Die afgelopen donderdag gehad en gelukkig was uk gedraaid en ligt uk met zijn hoofdje naar beneden.
Alleen was het nog niet echt ingedaald ben nu 36 weken heb geen idee wanneer dat precies moet gaan gebeuren dit is onze eerste.

@claudia
Dat is zeker een fijne gedachte dat uk gedraaid is. Want heb tot nu toe echt een perfecte zwangerschap gehad en dan is het ook mooi om gewoon op de natuurlijke wijze te bevallen.

Mij hebben ze aangegeven dat de eerste met 38 weken ingedaald moet zijn. Bij mij was dat vorige week bij 37,5 wk nog niet het geval en ik moet morgen voor controle naar de gyn. Ze gaan dan kijken of mijn bekken niet te smal zijn. Puur uit voorzorg.

Bij mij was Laura zelfs met 41 weken nog niet ingedaald. Ik heb toen wel met 38 weken een echo gehad om te kijken of er een ander probleem was. Zoals bekken te smal of placenta voorliggend. Bij mij had te maken met het grote hoofdje van Laura en ik heb zelf een nog al holle rug waardoor ze pas indaalde toen ik weeën kreeg.

Niet direct van het 'ergste' uitgaan dus als je kindje niet indaald!!!!!!!

Terug
Bovenaan