liggings echo

Vandaag de allerlaatste echo gehad en alles zag er goed uit.
Nog even gevraagd of ze het geslacht konden zien en het is echt 100 procent een jongetje tja soms hoor je van die verhalen he en ga je toch beetje twijfelen.

Hij is lekker ingedaald dus in stuit gaan liggen kan eigenlijk echt niet meer dus kan lekker als ik het volhoud thuis bevallen.

hoi hoi wat fijn:) Ik moest vandaag ook naar de verloskundige en die van mij is juist nog niet ingedaald, nu moet ik morgen naar het ziekenhuis voor een extra controle bij de gynaecoloog dus wel een beetje spannend:) x

Fijn he dat ie klaar ligt :)
Hier ligt ie ook al ingedaald en vast, ik zit nu op 37 plus 1 dus hij mag komen!!!
Ben zo nieuwsgierig en best zenuwachtig al :)
Elke nacht nu toch wat voorweeen en ook al slijmverlies gehad.. Zal mij benieuwen!!
Succes nog ff

Xxx

Ook onze dochter is volledig ingedaald en vast gaan liggen, wel een prettig idee dat ze weet wat ze moet doen :) .
Heb er ook super zin in en vriendlief kan ook niet meer wachten! Haha!

Succes met de laatste loodjes !

Gr. Rietje

Ik weet niet hoever die al ingedaald is maar hij is goed bezig in ieder geval, de hobbels in de weg zijn nu ook niet meer zo fijn.

Die nieuwsgierigheid wordt echt met de dag meer pff die laatste 4 weken duren zooooooo lang.
Me mannetje heeft er ook super zin in en volgens mij beetje zenuwachtig aan het worden hihihihi zo lief!!

Jullie ook allemaal succes de laatste weken!!

Terug
Bovenaan