Liggingsecho gehad

Ik dacht, zal jullie even op de hoogte brengen van de liggingsecho die ik vanmorgen gehad heb.
Vandaag ben ik 36,1 weken en was erg benieuwd naar hoe het met het kindje ging. Nou, echt een zwangerschap uit het boekje volgens de VK. (afgezien van de bekkenproblemen dan...) Het kindje ligt al helemaal ingedaald met het hoofdje vast in het bekken. Koppie omlaag dus! Wat een geruststelling...
Het lag al zo diep dat het moeite koste om een mooi plaatje van het gezicht te maken. Maar het is gelukt. En je kunt zelfs zien dat ons kindje flinke appelwangetjes heeft... Verder is er ruim vruchtwater, doet de placenta het goed en zal het kind bij geboorte waarschijnlijk gemiddeld 7 pond zijn.
Allemaal goed nieuws dus!

Dit wilde ik graag even met jullie delen...
Hoe is het met iedereen? Hebben jullie ook de liggingsecho al gehad?

Groetjes,
Marientje

hoi

o wat goed nieuws dat is fijn,

bij mij was de baby eigenwijs en nog niet ingedaald.
zeggen ze ook hoe zwaar de baby word?
dat hebben ze bij mij niet gezecht :O ja hee dat had ik ok wel willen weten....

hoi,
ik a.s dinsdag pas 35 weken zwanger,a.s donderdag moet ik weer naar de verloskundige.zal ik het wel horen wat we gaan doen.misschien ligt ze alweer in de goeie houding.
gr marjan

ik had een week of 2 geleden een liggingsecho.
ze lag in volledige stuit. is gedraaid, en ligt gelukkig nu nog goed.
nog niet ingedaald, maar nog wel met haar hoofdje voor de uitgang.
we vermoeden dat ze gaat indalen, zodra de weeen zich aankondigen. (dat ze dan verplicht naar beneden wordt geduwd zeg maar)

heerlijk he, een zwangerschap volgens t boekje.
toch weer een hele geruststelling, dat je kleintje het zo goed maakt.

mijn dochter groeide ook altijd precies volgens het boekje. vanaf het begin van mn zwangerschap.
ze is nu 2 en groeit nog steeds volgens het boekje.

geen idee hoe zwaar deze uk zal worden. hebben ze mij niet verteld.
maar dat zien we binnen kort wel.
ben nu 38 weken en 4 dagen zwanger dus begint nu echt op te schieten hier.

allemaal succes met de laatste loodjes!

liefs, do

Terug
Bovenaan