Liggingsecho gehad

Gisteravond de liggingsecho gehad,de kleine ligt al helemaal ingedaald het gezichtje konden we al niet meer zien.
Heb ik het vorige week ook goed gevoeld ik had ook erge buikpijn en voelde de kleine zakken,deze week ook al en paar keer voorweeen gehad of indalingsweeen.

Verder was alles goed,bloeddruk was prima gewicht vond ze netjes.

Nu heb ik over twee weken weer een afspraak en dan wordt de bevalling besproken,hoop dat die afspraak haal,onze dochter was toen al geboren...

nu is het dus afwachten...

Ja dat klopt wel,maar is ook nog vroeg ben nu 34+5..

Hoop toch dat de kleine nog blijft zitten tot eind volgende week of nog iets langer.

Ik merk wel dat ik niet veel meer kan nu,ben even naar de stad geweest en nu ben ik echt kapot...
Ook is de kleine dan heel onrustig en mijn buik doet echt pijn.

heej fijn dat alles goed is,spannend he,ikmag volgende week,hier doen ze de ligginsecho echt pas in week 36.dus ikmoet nog ff wachten paar dagen...sterkte verder met de laatste loodjes

Ik hoop voor je dat de kleine niet voor 37 weken geboren word. Maar goed, soms hebben ze een eigen wil ;)
Wij hebben vrijdag de liggingsecho. Zelf heb ik het idee dat onze meid is ingedaald want ik heb opeens meer ruimte en kan beter ademen. Verder heel veel pijn in mijn buik en echt veel last van voorweeen. Hoop niet dat dit een voorteken is dat ze eerder geboren wordt.
In ieder geval succes en sterkte komende weken.

Wel heerlijk dat het allemaal goed is. En ze hebben allemaal hun eigen wil. Ben benieuwd of je de volgende afspraak haalt. Ik mag volgende week woensdag weer na de VK en heb het idee dat de kleine is ingedaald dus ga ik het even vragen. Ik denk niet dat ik nog echo's krijg

Terug
Bovenaan