liggingsecho gehad

hallo,gisteren de liggingsecho gehad,mn 2jongste jongens waren mee en vonden het wel erg spannend,de verloskundige was verbaasd erover hoe de kleine meid al ingedaald is,vaak zie je by een in mijn geval 5e zwangerschap dat het indalen pas later is.maar goed alles is prima met de kleine meid.we konden nog mooi de zijkant van dr gezichtje zien,en toen stak ze ook nog ff dr tong uit naar dr grote broers hihi. verder voel ik me prima,alleen slaap ik slecht,en heb ik het gevoel snachts dat ik soms geen adem krijg,maarja de laatste loodjes

Ik heb maandag de echo gehad. Ons beebje ligt ook met het hoofdje naar beneden en was al deels ingedaald. Maar de vk gaf aan dat dit allemaal nog zou kunnen veranderen. Wat dan het nut is van zo'n echo.....Maar wel weer leuk om te zien natuurlijk!

hey Mamal: ja das wel vreemd als je dat hoort idd dat het nog kan veranderen,bij mij kan de kleine geen kant meer opgaf de vk aan. Maarja een echo is altijd leuk om te krijgen weer.
En joycejeroen; het was idd grappig om te zien en ook zo duidelijk dat mn zoontjes het ook zagen,dat maakte het nog grappiger hihi

Hier is een liggingsecho niet standaard. Alleen bij twijfel krijg je nog een echo. Onze uk ligt al tijden in hoofdligging. Maar leuk dat jullie nog even hebben kunnen spieken. Mooi om te zien hoe kleintje daar lekker bezig is... Hihi...
Slapen lukt ook niet meer goed, draai gemiddeld 3000x per nacht volgens mij ;-)

Terug
Bovenaan