• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Liggingsecho gehad!

Gisteren 36+2 de liggingsecho gehad. Alles was goed. De kleine man wordt geschat rond de 3 kilo. Dus weer een gemiddeld mannetje. Onze oudste was 3210 gram bij zijn geboorte. Dus deze zal wel in dezelfde categorie komen. Alles zag er goed uit. Genoeg vruchtwater, ingedaald en weer een mooie echofoto rijker. De vk verwachtte dat het niet zo lang meer zou duren, aangezien hij al ver ingedaald is. Ik hoop het zo. Hihi! Ben zo nieuwsgierig!
 
Wat fijn dat je een liggingsecho gehad hebt. En een mooi gewicht.
Wat spannend dat je verloskundige denkt dat het niet meer lang duurt. Ben benieuwd!
 
Wat fijn dat de echo goed is.
haha, grappig dat de VK dat zegt. Maar ook al ligt het nog zo ver ingedaald, dat hoeft echt niet alles te zeggen... Iemand van de zwangerschapscursus was het kind bij 33+4 al ingedaald en zat het 'vast'. Maar heeft nog 3 dagen over tijd gelopen...
Ik ben benieuwd hoe snel het uiteindelijk zal gaan bij jou Andrea.
 
Ik loop al vanaf 33 weken met een verweekte baarmoedemond en 2 cm ontsluiting, ben nu 37 weken en al dagen voorweeen, het zegt allemaal niks.
Je wordt er alleen maar ongeduldiger van.
 
Terug
Bovenaan