Liggingsecho

Maandag de laatste x een echo!:) zin in!! Nog een keer ons kleine meisje bewonderen:)
We weten eigenlijk zo goed als zeker dat ze met de hoofd beneden ligt en ingedaald is...maar bij onze praktijk doen ze om alles uit te sluiten (heel nu en dan schijnt er een stuit over het hoofd te worden gezien) nog een liggingsecho.
Duss heel erg zin in maandag, stiekem beetje spannend, maar wat ik zei; we weten eigenlijk al wel dat ze goed ligt;)
Hebben er al meer een liggingsecho gehad??
Liefs

Ben nu 34 weken zwanger en heb ook een echo gehad! Helaas de laatste.........nog een paar weken wachten en dan is ons wondertje er. Veel plezier a.s. maandag en geniet van je waarschijnlijk laatste echo.

ik heb de 16e nog een groei echo, dus dan mogen wij voor het laatst ons kindje op het scherm kijken, maar gelukkig daarna duurt het niet lang meer en dan kunnen we het kindje echt zien, ben zo benieuwd!!

Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad en helaas in stuit. Donderdag krijg ik daarom weer een echo om te kijken of hij misschien zelf is gedraaid.
Fijn dat je zo goed als zeker weet dat jullie meisje netjes naar beneden ligt!!

ik heb afgelopen dinsdag een liggingsecho gehad en ons meisje ligt helemaal klaar om ter wereld te komen!!maar nog even wachten tot 3juli(mag van mij eerder hoor)maar mijn ouders zijn tot 23juni op vakantie dus even wachten graag.
het wordt ons 4e kindje maar we zijn wel reuze nieuwschierig!!

helaas heb ik dit niet... heb met 20wkn laatste echo in z huis gehad... en zlef nog pretecho laten maken rond de 30wkn..
kindje ligt al wel ingedaald zeiden ze vd week maar is wel te voelen ook.. als ik op wc zit voel ik gewoon zo'n ronding tusse benen en heel veel buikpijn bij schaamstreek dus niet fijn.. ben nu 35.5 wken

Terug
Bovenaan