Liggingsecho

Het meiden, krijgen jullie ook nog een liggingsecho?
Wij hebben die donderdag, alhoewel madam volgens mij gewoon met het koppie beneden ligt. Ach ja kunnen we nog een keertje naar het mupke kijken en hoop haar daarna snel live te zien!!

Liefs trientje

Hier dinsdag een liggingsecho. Sinds een week lag ze naar mijn idee weer goed, maar gister begon ze weer met draaien. Hoe ze nu ligt weet ik niet. Ben erg benieuwd. Ze is weer behoorlijk aanwezig.

Wij hebben dinsdag de liggingsecho. Bij de afgelopen twee controles lag het al mooi met het koppie naar beneden en ik ga er vanuit dat het nog zo is.
Laatste spiekmomentje voordat we onze Ieniemienie in het echt gaan zien.

Wij hebben geen liggingsecho, ook nooit gehad want wij hebben gedurende de gehele zwangerschap elke 2 weken een echo gehad en de twins liggen al weken hetzelfde, allebei met hoofdje naar beneden en ze kunnen niet meer draaien.

Succes donderdag en veel plezier!! Nog ff een spiekmomentje en dan op naar real life Mupke :)

Liefs

Ik heb met 32 weken een liggingsecho gehad. Maar die echo was vooral bedoeld om te kijken of mijn placenta vergenoeg van de uitgang lag.
Dit was gelukkig het geval en de kleine lag toen keurig met het hoofdje naar beneden. Het had heel lang in stuit gelegen. ik krijg nu geen echo's meer, maar ga toch eens navragen of ze alles toch wel goed kunnen voelen. Bij de echo lag er nl nog een voet naast het hoofdje.

Succes donderdag.

Ja, wij hebben ook donderdag nog een liggingsecho. Ik ben benieuwd, drie weken geleden lag ze nog niet goed en ze beweegt zoveel dat ik geen idee heb waar wat ligt op het moment.

Liefs Silvia

Terug
Bovenaan