Ligt het aan mij?

TWD

New member
okeej ff iets anders...misschien ligt het wel aan mij hoor maar wil ff jullie gedachten er over weten

MIjn overburen kwamen op visite gister...
Maar het is iedere keer hetzelfde ze zijn iedere keer weer ladderzat...
Zitten s'morgens al op tijd aan de borrel...
maar goed dat moeten ze zelf weten..

Gisteravond kwamen ze binnen met een tas vol drank aangezien wij dat nooit in huis hebben verder, helemaal niet meer nu ik zwanger ben...
Anyhoe... Ze komt binnen gaat zitten en zit heel dicht op mij, daar hou ik al niet van...vervolgens komt haar hand op mijn buik en zegt ze o het is rustig, wou der hand er wel af slaan... Iedere keer weer vragen of hij al beweegt heb iedere keer nee gezegt, wil dat niet steeds...

Op den duur gaat mijn kleine hond bij mij op schoot liggen, echt op mijn buik, doet ze vaker... Trekt ze gewoon mijn hond van schoot af en zegt ja ze vind het gezellig bij mij... Nou ja zeg als ik mijn hond klem vast heb kan ze ook niet weg nee...En zo fijn vond ze het niet aangezien ze zodra ze de kans kreeg weer bij mij op schoot kroop....

Al met al gister dus weer 100 keer hetzelfde verhaal gehoord, en dat verhaal hebben we daarvoor ook al heel vaak gehoord...

Ook zitten ze altijd voor hun garage maar wel zo dat ze alles kunnen overzien...dus ook bij ons in huis en achterthuis...Worden constant in de gaten houden(naar mijn gevoel) Zelfs als wij beide auto's op de oprit hebben weten ze nog te vertellen wat er bij ons achterthuis gebeurd...

Ik heb dus de hele avond chagerijnig naar de tv gekeken en zo weinig mogelijk gereageerd, want was er helemaal klaar mee..

Zegt mijn vriend toen we op bed lagen, ja je mocht ook wel wat gezelliger doen... Dus ik zeg heel droog waarom, heb alles al honderd keer gehoord, ze moet met der tengels van mijn buik blijven en ben zat van dat gegluur steeds met daarbij hou er niet van dat als mensen op visite komen ze al behoorlijk ver heen zijn...

Ligt het nu aan mij of is het toch niet zo raar dat ik er klaar mee ben...
O ja kwamen ze er ook nog op dat mijn vriend graag terug wil naar zijn geboorte dorp...Alleen ben ik daar nog niet over uit...
Begonnen ze helemaal op hem in te praten dat ie niet wist wat ie daar weer kreeg voor buren enz... en of ie daar ook zo graag mocht wonen...Waarbij ik dus dacht: in ieder geval geen buren die je constant in de gaten houden...
Ze waren verschrikkelijk op hem in aan het praten...
Ben er nu alleen nog maar meer van overtuigd dat we zo snel mogelijk uit dit huis moeten...

 
Ik geef je groot gelijk, ik zou ook zo hebben gereageert.
Ik zat vandaag op een verjaardag bij een broer van mijn vriend. en toen kreeg ik de volle laag.
ging over het dochtertje van mijn vriend. ze is 6 jaar en nog nooit naar de tandarts geweest. Ik heb er mijn mening over en vindt de ex van mijn vriend een slechte moeder, verder vindt zijn ex pret parken belangrijker dan haar dochter van zes, maar ik moest mijn bek houden.
Was dus flink over mijn toeren en dat met mijn suikers. Echt geintereseert naar mij en de zwangerschap zijn ze ook al helemaal niet.
Wat dat aangaat, er is niemand die aan mijn buik zit, wat wel fijn is.

Sorry dat ik hier een lang verhaal neerzet.

Liefs Mariska
 
Ik vond mezelf nogal rustig reageren...
Normaal gesproken ben ik echt iemand die er geluk ben op zit... Ben niet iemand die zich snel stil houdt en bij tijden er gigantische bitch die ook niet bang is om de handen vuil te maken maar de zwangerschap heeft me wat dat betreft wel een stuk zachter gemaakt...zit er niet gelijk meer boven op dus hou me vaak maar stil en laat het over me heen komen...soms zou ik willen dat die bitch tijdens mijn zwangerschap ook ff flink naar buiten kwam...

Kan me voorstellen dat je daar je mening over hebt...naar ff tandarts gaan lijkt me toch wel wat belangrijker...maar nemen ze het dan voor haar op? Je zou toch denken dat ze zelf ook wel inzien dat hè top niet hoort...jammer dat ze verder
Niet in je zwangerschap geïnteresseerd zijn...maar inderdaad fijn dat ze niet steeds aa je buik zitten...
Kan me voorstellen dat je over je toeren was, gaat ook nergens over...ze mogen ook wel rekening met jou gaan houden..
 
Cloewja,

Jou huis, jou regels.
Alles waar jij last van hebt, moet je duidelijk maken.
Zolang jij niks zegt, wordt alles gedaan en het wordt steeds erger.
Als je je zo irriteert aan hun, nodig ze dan niet uit?
Een zwangerschap moet zoveel mogelijk stress-vrij!

Zet gewoon je voet neer, en trek je mond open.

Hoe je het hier aan vreemde mensen kan vertellen, lekker makkelijk... Hetzelfde aan haar...

Ik ben daar echt heel zwart wit in.
Als ik iemand niet mag, krijgen ze dat binnen een minuut te horen. En geloof mij, het is heerlijk..
Geen diepe irritaties die je opvreten, geen stress, gewoon lekker recht voor je raap.
 
Terug
Bovenaan