Ligt het nou aan mij of??????

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Dylano heeft afgelopen weekend bij opa en oma geslapen.
Hij was om 8uur wakker, en als hij hier thuis is, is het normaal 9uur, half 10.
Hij is bij opa en oma om half 12 terug naar bedje gegaan.
Dus das 3,5uur dat hij het volgehouden heeft.
Dat lukt mij bij hem niet hoor.
Hoogstens 3uur dat ik hem wakker kan houden.
Nu vraag ik mezelf af: Ligt het nou aan mij, of komt het omdat opa en oma er veel meer mee bezig zijn??
Want ik ken tuurlijk niet ieder moment van de dag met t manneke bezig zijn.

Iemand hier ervaring mee??
Vraag mezelf regelmatig af of ik het wel goed doe als moeder, maar ik denk dat dat mams-eigen is... Ja toch??/

Groetjes Debby.

Hey,

Je meid je moet  niet aan jezelf twijfelen! Mijn zoontje 8 mnd is ook anders bij mijn moeder. Maar dat komt ook omdat die er tijd voor vrij maken en dan niks hoeven ik hier in huis zijn ook nog andere dingen te doen. En dat wil dan toch niet zeggen dat jij het slecht doet. Volg gewoon je moedergevoel dan komt het vanzelf wel goed!

Succes!
Groetjes Pien

De jongste gaat nog niet naar oppas ivm bv, maar de oudste is bij opa en oma ook altijd heel anders dan thuis...

Maar mijn ouders hoeven niet EN het huishouden te doen EN voor mijn zoon te zorgen. Want dit doen ze allemaal voordat hij komt. Ze hebben gewoon meer de tijd voor de kinderen, want de kinderen gaan na een dag of wat toch weer weg en dan kunnen ze de eigen gang weer gaan. Dat hebben wij als ouders niet....

Wat ik wel altijd mega irritant vond: Oh, bij ons eet hij wel lekker groente enzo....grrrrrrrrrrr.

Hahaha!! Moonpoontje, ken mezelf voorstellen dat je dat niet leuk vind nee, als ze bij jou geen groente willen eten en bij opa en oma wel.
Maar het is helemaal waar wat jullie zeggen: we hebben nu eenmaal niet ieder moment van de dag tijd om met onze "ukjes" bezig te zijn.
Opa en oma zijn zelfs met Dylano naar de kapper geweest!!
Nu kennen we dus weer een mooie hanekam maken

Groetjes Debby.

Wat????? Naar de kapper????

Volgens mij hoef ik pas met Eline naar de kapper als ze een jaar of drie is. Ze had een bos met haar met de geboorte, maar het is bijna allemaal uitgevallen, en nu dus superkort.....

Merel slaapt ook regelmatig bij opa en oma.
Thuis krijgt ze meestal de eerste fles pas om 8.30 maar bij oma vaak al om 7.15 hoe dat kan.
Nou mijn vermoeden is   alsMerel bij ons 's ochtends om 7.00 lekker in zichzelf ligt te kletsen en te doen laat ik haar gewoon liggen.
Oma vind dan dat ze wakker is en ligt te dreinen dus krijgt ze   de fles.
HEb ik geen problemen mee hoor ben al lang blij dat ze willen oppassen.

En ja dat opa en oma meer tijd en aandacht geven als ze hun kleinkind zien daar zijn het opa's en oma's voor. Zij zien ze ws ook niet elke dag.

Hoi allemaal,
Nog een tip van mij...
Geloof ook niet alles wat opa en oma zeggen..!!!!!!
Ik heb drie kids, waarvan de oudste twee, 8, en 5 jaar zijn, die gaan wekelijks twee dagen rond de schooltijden naar hen toe.
De jongste niet dus..
Onze oudste zegt dus wel echt hoe het zit als oma verteld dat onze zoon van 5 bij haar altijd wel goed eet...zegt zij later, echt niet waar hoor mama!!!!!!
Hij at net als thuis!!
Dus ik weet inmiddels dat wat oma ons wil laten geloven niet altijd eerlijk is..
Ze willen vooral niet dat wij denken dat ze het niet goed doen ofzo...Ofdat ze ze niet onder controle heeft...
Zij voert de kinderen als ze vind dat ze niet goed eten..doe ik echt niet, ze kunnen het prima zelf..
Dus denk ik er het mijne van, en irriteer me er soms best aan..
Wees gewoon eerlijk denk ik dan..
Dames volg jezelf..hahaha
Groetjes Rina

Terug
Bovenaan