ligt jullie kleintje ook vrij laag?

hoi allemaal
ik ben nu 27 wk. en ze ligt erg laag vindt ik. al de hele zw.schap eigenlijk. ook ligt ze stuit, misschien dat het daarmee te maken heeft. ze trapt dus de hele dag ongeveer tegen mijn blaas.
ik hoor heel veel vrouwen die gekneusde ribben krijgen van het getrap. ben ik de enige met blaasfractuur??
liefs v mij
 
De mijne trapt en duwt alle kanten op. De ene keer in mijn ribben en maag, de andere keer in mijn blaas. En gisteravond voelde 't alsof 'ie probeerde een dubbele knoop in de navelstreng te leggen. ;o)
 
Bij mij trapt hij of zij ook erg laag en ligt net zoals bij jou erg tegen mijn blaas aan te trappen, ik heb geen idee hoe het kindje ligt maar heb het idee dat hij/zij vaak links ligt.

Groetjes Kim
 
Nee hoor, je bent niet de enigste, ik draag mijn hele zwangerschap ook al vrij laag, heb dus ook geen last van gekneusde ribben, wel ligt ze nu al heel diep in mijn bekken met de schouders lekker drukkend op mijn schaambeen, is ook geen pretje hoor, ben trouwens al wel heel ver hoor nl 38 weken, maar dit was al toen ik een week of 32 was.
Succes met je zwangerschap
gr. sylvia
 
Bij mij ligt de kleine ook al maanden heel laag. De vorige controle lag de baby al met het hoofdje in het bekken, dus ben benieuwd of dat donderdag nog steeds is.
Dat jou baby in een stuit ligt wil niets zeggen. Ze kan tot 36 weken draaien

groetjes Dor 32w
 
Terug
Bovenaan