ligt ze nu ineens in een stuit..

Vanmorgen weer een controle gehad, ligt die dame nu ineens in een stuit .......
Kans dat ze nu nog gaat draaien is toch wel erg klein.
Had ik me net ingesteld op alle leuke bijkomstigheden van een natuurlijke bevalling ;)
Kan nog steeds....

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat ze het helemaal goed doet en blijft doen.

Das balen! Ik weet niet wanneer je uitgerekend bent, maar de kans op spontaan draaien wordt natuurlijk wel steeds kleiner. Misschien kunnen ze haar in het ziekenhus nog omdraaien? Alhoewel dat ook niet echt een lolletje schijnt te zijn... Succes iig. Zal voor je duimen dat ze nog terugdraait!

hoi,

Bij mij is het net andersom. Ons meisje lag van de 20ste week tot de 36ste in stuit en gisteren een echo laten maken en blijkt ze ineens gedraaid te zijn!
Ik weet niet hoeveel weken jij nu bent , maar t kan nog hoor!
Op de site www.knov.nl kun je heel veel info vinden over stuitligging/draaien/keizersnee enz.

succes

Jeetje wat balen !
draaien doet indd zeer heb ik me laten vertellen...

las laatst wel iets op internet over een metode waarbij je niet eens aangeraakt word maar of het werkt ????

Succes ieder geval

dat is balen zeg denk je dat alles goed gaat en je een "normale" bevalling krijgt. krijg je dit nog weer. ze is nu ook zo gedraaid misschien draait ze zich nog wel weer terug.
of het laten draaien in het ziekenhuis, maar dat schijnt niet zo fijn te zijn, en de kans bestaat dat ze zich dan weer terug draait.
succes

@ mammirjam dus die van jou heeft ook maar besloten om goed te gaan liggen. fijn om te lezen

Terug
Bovenaan