Lijken Aldi-luiers op pampers??

Hi allemaal,

Een tijdje terug las ik een vraag en reactie over de aldi-luiers. Zelf heb ik ze nog nooit geprobeerd. Wel heb ik ongeveer alle andere merken geprobeerd en kwam uiteindelijk weer bij Pampers uit. En niet persé omdat ze beter zijn, maar omdat ze t dunst zijn. Dat lijkt me het meest comfortabel voor onze dochter. De meeste merken die ik heb geprobeerd (o.a. kruidvat eigen merk, etos eigen merk, ah eigen merk, huggies) zijn allemaal dikker dan Pampers als je ze schoon aan doet. Heel plat. Is dat bij de Aldi luiers ook zo? Ik meen me te herinneren dat iemand schreef dat ze de Aldi-luiers zo op de Pampers vond lijken nl.. Dan ga ik ze toch een keer proberen. Ik dacht.. eerst even informeren voordat ik weer een pak weg kan doen..

Alvast bedankt! Liefs Jude
 
hoi jude

ik heb ze ook eens geprobeerd en ik kon 's ochtens het bed gaan verschonen want de aldi-pamper kon zoveel plas blijkbaar niet aan ik heb het meerdere malen geprobeerd maar mij is het niet goed bevallen toen hij kon lopen ben ik wel overgestapt op de luierbroekjes van kruitvat ik vind deze net zo goed als pampers en ze zijn een stuk goedkoper

groetjes tejaysmommy
 
Hoi,

Ik denk dat je de aldi luiers ook niet fijn zult vinden als ik jouw verhaal zo lees.
De luiers zijn nl ook dikker dan pampers. Ik heb ze ook een keer geprobeerd en om die reden ook niet weer gekocht.

Groetjes Sanne
 
ik gebruik altijd aldi luiers en ik vind ze juist wel fijn en mijn dochtertje plast ook extreem veel 'snachts   maar heb nog nooit smorgens het hele bed hoeven te verschonen maar goed ze zijn wel wat dikker als de pampers maar ja daar is de prijs ook wel naar het is het 1 of het ander

groetjes karin mama van naomie
 
Hoi,

Ik ben toen daan geboren was begonnen met het gebruiken van pampers.
Maar naar verloop van tij dben ik ook gaan experimenteren, omdat de pampers natuurlijk wel prijzig zijn. En heb ook van liddl en aldi geprobeert.
Ze lijken niet op pampers hoor ze zijn dikker als de pampers en als die jou goed bevallen omdat ze zo dun zijn zou ik die blijven gebruiken. Want ik ben ook weer uit gekomen bij de pampers. En de huggies vind ook fijn maar die heb ik alleen als ze hier in de buurt een goede aanbieding hebben met huggies.
Je weet nu wat je aan je luier hebt.

Groeten saskia
 
Hoi,

Ik heb vorige week voor het eerst Aldi-luiers maat 3 gekocht. Had mijn twijfels of de luiers goed zouden bevallen, maar ik kan alleen maar concluderen dat ik ze goed vind. Had altijd Kruidvatluiers of Pampers maar ik ga nu voor de Aldi. Die 1,76 euro die je per pak uitbespaard tikt op jaarbasis lekker aan, dus...

Groetjes Suzanne
 
ik ben juist tevreden met de etos luiers. haha
zo heeft iedereen wel zijn favoriet.

als ik een pamper omdoe snachts zijn mijn zoontjes smorgens nat. en bij etos niet
 
Terug
Bovenaan