Lijkt als of het niet echt is!

Hoi,
Hebben jullie dat ook, dat het net lijkt dat je doet als of je zwanger bent. Heb ondertussen drie echo's gehad, mijn buik is ondertussen al aardig gegroeid, maar toch lijkt het niet echt. Emotioneel kan ik het niet vatten dat er straks echt een kindje uit mij zal komen. Kan er gewoon niet bij! Heel gek, want dit is mijn derde kind. Zou toch denken dat je het dan door hebt, maar het lijkt nog steeds onwerkelijk...en magisch!
Groetjes Ivy
 
Hoi,
Soms heb ik dat gevoel ook weleens. En voor mij is het eerste, ik was ook heel bang bij de eerste echo dat er geen babytje te zien zou zijn en dat ik het had bedacht ofzo. Iedereen moest daar heel erg om lachen. Ik voel me echter nog steeds erg misselijk en weet dus wel dat het zo is, maar zelfs dat helpt me niet altijd. Het is ook heel moeilijk te bevatten dat er zo iets in je buik groeit. Ik merk ook dat ik het moeilijk vind om dingen te kopen. Ik denk heel de tijd, laat ik nog maar even wachten.
Birgit
 
Hoi,

Grappig dat jullie dit schrijven. Ik ben inmiddels 39 weken en 4 dagen en ik kan me dus niet meer voorstellen dat ik ooit niet zwanger was, het is zo gewoon geworden. Maar ik kan ook moeilijk geloven dat er zeer binnenkort toch echt een baby geboren wordt!!
Gek he!

Groetjes
 
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb het ook nog tegen bijna niemand verteld omdat het nog zo onecht aanvoelt. Ik weet verstandelijk wel dat ik zwanger ben maar afgezien van de positieve zwangerschapstest, afwezige menstruatie en wat misselijkheid merk je er verder niets van. Pas als ik 'bewijs' heb van de verloskundige (over 1,5 week) durf ik het te vertellen... Ik heb wel soms van die momenten dat ik me ineens bedenk: "Ik krijg een kindje" en dan wordt ik helemaal blij en gelukkig van binnen

Groetjes Lisa22 (9w6d)
 
Ik denk dat (bijna) elke zwangere dat wel heeft. Het is natuurlijk ook iets heel onwerkelijks.
In mijn omgeving waren een aantal mensen tegelijk met mij zwanger, die zijn
allemaal bevallen en ik moet nog. Maar als ik dan op kraamvisite was kon ik
me nauwelijks tot niet  voorstellen dat zo'n pasgeboren baby'tje ook in mijn buik
zit.
Helemaal  nu op het eind. M'n zus is 3 wken geleden bevallen en vanochtend ben
ik even bij 'buren' geweest die een baby'tje van een week hebben. Tja, dat  zit toch
ook echt in mij. Maar ik besef ook nog steeds niet echt dat ik morgen of volgende week
of over 3 weken een baby'tje heb die nooit meer weggaat en bij ons hoort. Gek eigenlijk
Je hebt toch 9 maanden om aan het idee te wennen!!

groetjes kirsten
38w4d
 
 
Terug
Bovenaan