Lijkt het nu maar zo of........

He He,

eindelijk kan ik even rustig aanschuiven......de hele dag gewerkt en een kleine dame thuis met energie voor 10!

Misschien raar, maar vorige week vrijdag heb ik positief getest, terwijl ik nog helemaal nergens aan kon merken dat ik zwanger ben. Afgelopen dinsdag ben ik door MvM getest en heb ik voor mezelf DE bevestiging gehad dat het toch echt zo is. Sindsdien heb ik vooral aan het eind van de dag een opgeblazen gevoel in mijn buik, mijn darmen rommelen ook de hele dag door, deze lijkt dan ook echt wat boller, Ik heb ook eigenlijk steeds erg veel trek, merk dat ik makkelijk uit mijn slof schiet tegen mijn, oh zo lieve, geduldige, man. Als dat nu al begint.........kan het zo makkelijk zo snel merkbaar zijn? van de week kwam ik thuis uit mijn werk en mijn benen leken wel van lood. Het is misschien ook maar net waar ik me aan toe geef!

En het vreemdste tot nu toe is, dat ik weer (net als bij mijn eerste zwangerschap)met tomatensausjes heb(vooral bij macaroni etc) dat ik niet kan begrijpen dat ik daar normaal gesproken zo van hou en echt waar, normaal gesproken eet ik echt alles. Ik heb 21 nov de 1e echo en dan zal ik ook pas horen wanneer ik precies uitgerekend ben, want ik heb geen flauw idee. wel lastig, want we zouden het al zo graag willen vertellen.

Maar goed, ik moest even mijn verhaal kwijt.

groetjes
 
hoi hoi
weet je ook niet wanneer je voor het laatst ongesteld bent geweest dan?
zou makkelijkere zijn want dan kun je het zelf een beetje berekenen.
dat opgeblazen buik gevoel ken ik,ik ben nu 8weken en 4dagen en je kunt gewoon al echt zien dat ik zwanger ben.ben bijna net zo dik als m,n zus en die is 28weken.
wens je een hele fijne zwangerschap toe.
veel liefs sil
 
Ja hoi Sil,

Dat is bij mij idd lastig, want.......
Op 26 augustus was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid, maar pas sinds 20 september "klussen" wij zonder bescherming. Dus moet het vrijwel direct raak geweest zijn, maar gaat het tellen vanaf 26 augustus volgens mijn niet op.

Van de week was er dus iemand van moeders voor moeders, ze zei direct: "oh dan heb je een vrij late eisprong"! En idd op het forum zwanger worden, lees je van alles over ovulatie, temperatuur, duur van je cyclus etc. Ik heb me daar dus echt nog nooit in verdiept! Bij mijn eerste zwangerschap ging het nl ongeveer op dezelfde wijze en was het ook direct raak.

Mijn man en ik zijn er inmiddels wel achter dat we erg vruchtbaar zijn, dat neemt niet weg dat het lastig is niet te weten hoever ik nu ben. We hebben nog even geduld, want 21 nov hebben we dus de 1e echo en dan zal een hoop duidelijk worden.

Jij ook een hele fijne zwangerschap en dat je het nu al zo goed ziet joh bij jou! Is het je eerste?

Spannend

groetjes
 
hoi roedje
aha vandaar,ja dan ben je wel erg vruchtbaar.
dat ben ik zelf ook behoorlijk,heb er gelukkig geen problemen mee om zwanger te worden.
nee het is mijn 5e en mijn 8e zwangerschap(heb 3mk,s gehad)vandaar dat je het ook zo snel ziet denk ik.
m,n buik is al behoorlijk uitgerekt,ha ha ha .
liefs sil
 
Terug
Bovenaan