lijkt hij/zij op mama of papa?

A

Anoniem

Guest
Ik ben zelf kwart surinaams en ben best wel donker voor aan kwart bloedje, heb bruine
ogen en donker haar.
Mijn vriend heeft blauwe ogen, is een  halve Rus donker blond haar..
Nu zou je denken dat het donkerst overheerst...
Nou niet dus!!
Mijn zoon heeft blauw/grijze ogen, blond haar en heeft een hele lichte huid!!
Wel leuk, als ik met mijn vader buiten aan het wandelen ben(mijn vader is nog donkerder) zitten ze ons aan te kijken of het een oppas kindje is.. hahahaha

Het is dat ik niet weet hoe ik foto's ken uploaden anders had ik er wel een paar neergezet...

groetjes..

Hoi hoi,

Sven was bij de geboorte echt precies zijn vader.
Nu begint dat steeds meer te veranderen en kunnen we echt niet meer zeggen op wie hij nu lijkt. Ik zeg altijd maar: Sven is Sven....

Ik snap het ook nog steeds niet hoe je foto's hier in moet zetten (zit niet op  Hyves)  dus helaas, ook geen kiekje van Sven.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Marissa lijkt heel erg veel op mij en ze heeft de vorm van haar gezicht van papa. Wel een echte mix dus. Ik ben zelf volbloed Braziliaan en mijn man is nederlands maar tot nu toe lijkt ze ook zijn donkerbruine gladde haar te hebben en niet mijn zwarte krullen. Haar ogen zijn bruin/groen. Een erg mooie mix van papa en mama.

Liefs Linda, mama van Marissa 7.5 maand

Feline lijkt echt heel veel op haar papa. Hele soms trekt ze een gezicht en dan lijkt ze op mij.
Nu is ze weer veel aan het veranderen en vinden mensen haar meer op mij lijken.

groetjes Mariska

Onze kindjes zijn echt een mixje van ons samen.. Mijn oudste lijkt qua karakter sprekend op mijn man, en qua uiterlijk meer op mij, als heeft hij bruine ogen en ik blauwe. Onze jongste lijkt qua uiterlijk weer meer op mijn man (maar heeft wel mijn blauwe ogen en krullen..) en qua karakter op mij..
Beter verdeeld kan dus niet haha..
Gr. Anne-Marie

mijn oudste zoon lijkt precies op mijn vader, die blond en blauwe ogen had, mijn twee dochters lijken wel tweeling, al zit er tien jaar tussen, ze lijken precies op hun vader, ze zijn blond en hebben bruine ogen, ik zelf heb donkerblond haar met groen bruine ogen, mijn man is turks en is donkerblond met bruine ogen, ik zelf ben kwart italiaans/nederlands, zijne mooie kindjes...mijn zoon is geboren met spierwit haar leek wel een albino, later is dit donkerder geworden, mijn middelste dochter had pikzwart haar dat is allemaal uitegevallen en kreeg blond haar met een getinte huid, mijnjongste had rood haar en dit is veranderd naar rossig/blond.. zo zie je maar geen kind is hetzelfde wij hebben alle kleuren van de regenboog haha..wel allemaal van dezelfde vader hoor,,ik ben in januari 17 jaar getrouwd.

gr bianca

Terug
Bovenaan