lijkt op "menstruatiepijn"

Help.... ben 6 weken zwanger en heb al zo'n twee weken vage "menstruatiepijn"!?
Vanmorgen een veegje licht bloed bij de wc-gang!? Nu een paar uur later niets meer.
Wie herkend dit en heeft raad?
 
buikpijn is vrij normaal de eerste weken   denk ik maar als je bloed verliest zou ik tog even de verloskundige bellen alsi k jou was... niet om je bangte maken maar voor je eigen gemoedsrust. succes, ik hoop dat het meevalt allemaal.
 
He,

Dat had ik ook, de eerste weken had ik steeds het gevoel dat ik ongi ging worden.
Met 6 weken en 1 dag en 6 wkene en 5 dagen heb ik bloed verloren, en wel de hele dag lang. Ik dacht dat ik een miskraam zou krijgen.
Toen ik dat bloedverlies had was ik op vakantie en kon de verloskundige dus niet bellen, toen ik thuis kwam heb ik dat gedaan en een paar dagen mocht ik voor een echo ( was toen 8 weken en 5 dagen) en alles was goed, hartje klopte.
Je hoort het heel veel dat mensen wat bloedverlies hebben. Maar voor je gemoedrust zou ik inderdaad de verloskundige bellen.

Liefs Janneke (morgen 13 weken zwanger)  
 
Ooooooh, heel herkenbaar, voor mijn gevoel ben ik 12 weken ongesteld geweest, zulke krampen steeds, vnl. als ik na tijdje zitten in beweging kwam. Zakt dan zowat door de grond van de krampen, moest dan echt stoppen met lopen, en dook in mekaar. En mijn borsten hé, zo gevoelig, kon niet eens fietsen, of de waterstralen van de douch verdragen.

En bij 11 ook veeg bloed op wc, paniekerig vl gebeld, kan gewoon bloedvatje zijn, niets ernstigs.

Na z on 13 weken verdwenen deze verschijnselen als sneeuw voor de zon. Ging ik me daar weer ongerust over maken. Haha, het is gewoon allemaal spannend, en vooral bij een eerste, wat weet je er nu ook allemaal van.

Nu 23 weken, en alles helemaal goed met onze kleine.

Succes, geen zorgen!!
 
Bedankt voor jullie lieve reacties, voel me al wat meer gerust gesteld.
Ik ga inderdaad de verloskundige maar bellen als ik het echt niet meer vertrouw.
Wat zou die buikpijn dan kunnen zijn? Innestelen, eerdere keizersnee, bandenpijn o.i.d??

Groetjes Tamira
 
Heb helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
We houden goede moed en volgens de gyneacoloog staat niets ons in de weg om het opnieuw te gaan proberen. Het is gewoon pech gehad. Het voelt helaas niet zo.
 
Terug
Bovenaan