Lijkt wel lente!!

O het is lekker buiten, ben zo blij dat de lente weer een beetje eraan komt, de kinderen zijn weer elke keer lekker buiten aan het spelen, kan me er echt op verheugen dadelijk met de kleine in de wagen lekker in de tuin te werken, heerlijk gewoon..
Hopelijk blijft het een beetje zo, morgen iig nog een lekkkere temp en weinig wind, dus de woensdag middag geen kids voor de tv, maar op de schommel ;-);-)
Liefs

Laat de lente maar komen, vond het echt prachtig weer vandaag!!
Hier knap ik helemaal van op, krijg gelijk weer zin om van alles aan te pakken i.p.v. die sombere regendagen,

Liefs Marina

Weer was super vandaag... lekker huis door laten waaien... kinderwagen buiten uit laten waaien.... en zelf ff met de hond van mijn ouders wezen wandelen....

Blij dat de lente eraan komt... heb genoeg van het natte gure weer...

maar idd het zou vannacht weer gaan vriezzen...

Heerlijk he........ heb zelfs gister en vandaag met stofzuigen de tuindeur open gehad heerlijk hoor! En meestal is het zo wanneer het 's nachts vriest dat het dan overdag mooi weer is.
Och nog ff en het is echt lente.........

liefs louise

Nou hooguit vorst aan de grond, tenminste hier zou het boven nul blijven, maar een koude nacht vind ik geen probleem ;-)
Hier heeft vandaag ook de hele dag de deur opgestaand, kamers goed gelucht.. dat doe ik elke dag, maar als het te hard waait trekt het zo, nu was het heerlijk!
En niks zo lekker als dat de kids heerlijk buiten kunnen spelen zonder 6lagen kleding!
Liefs

Terug
Bovenaan