lijkt wel of mijn buik te klein word!!

het lijkt echt alsof mijn buik te klein aan het worden is.
ik vind de bewegingen van de kleine jongen zo NIET prettig meer!!...ik ga het Dinsdag bij de gyn even aan geven want als ik de kleine voel durf ik me buik bijna niet aan te raken! dit had ik bij de 1e niet!

Ja de kleine krijgt natuurlijk steeds minder ruimte.Je buik wordt niet te klein,maar baby te groot.
Soms zijn bewegingen niet prettig meer,maar VK of gyn kan daar echt niks aan veranderen.

Nee, helaas kun je daar niks aan doen.. Ik heb er nu ook last van. Het lijkt wel of het gewoon niet meer past eigenlijk. Mijn ribben doen vreselijk pijn en mijn buik is zo vol en zwaar!
Misschien omdat ik maar een klein buikje heb? Als ik tegen mensen zeg dat ik nog maar 5 weken hoef, geloven ze het nooit. Ze denken, die moet nog wel tot september... Nou, pfff gelukkig niet!

Oh ik herken het!! Vind het regelmatig niet leuk meer. Mijn buik is constant gevoelig en met al dat gewoel en geduw is het af en toe echt heel onaangenaam! De kleine wordt gewoon te groot voor mijn (redelijk kleine) buik... wat zal die het buiten naar zijn zin hebben zometeen ;)

wonder2011...

Gelukkig heb ik een begrip volle gyn! en in combi met de andere dingen ziet het er naar uit dat het wel eerder gaat worden dan gepland!! zoooooo fijn een gyn die ook naar de moeder luistert!!!

Vind het wel apart.Volgens mij gaat belang uit naar kind en tuurlijk ook moeder,maar als verder alles goed is wil je toch dat je kindje zo lang mogelijk bij je zit.

Terug
Bovenaan