Hey Irene,
Ja ik vind alles ook heel spannend voor de eerste keer.. hihi..
Ook al zo'n mazzelkont dus! Ik heb ook geen klagen, want heb eigenlijk ook nergens last van. Af en toe wat last van mijn rug, maar weet dat mijn bekkengewrichten niet zo soepel zijn dus probeer daar goed rekening mee te houden, goed bukken, niet te zwaar tillen etc.
Wij hebben net vorige week de 20 wk echo gehad en die was ook helemaal in orde en we gaan ook trouw naar de verloskundige bezoeken, wat ik elke keer weer erg leuk vind!
Betreft werk.. ik zit nu al thuis te genieten van een heerlijk lang zwangerschapsverlof
erg luxe! Maar ook niet helemaal zoals eerst de planning was. Ben door mijn zwangerschap mijn baan kwijtgeraakt en toen heb ik besloten om dan maar lekker thuis te blijven en dan het eerste jaar ook maar thuis blijven. Kan ik even lekker fulltime moeder zijn! En dan zie ik verder wel weer wat er op mijn pad komt.
Wij weten al wat het geslacht van onze baby is.. We wilden het eerst niet, maar zijn op een gegeven moment gaan twijfelen.. steeds meer toen de 20wecho dichterbij kwam.. en onze nieuwschierigheid heeft het toch echt gewonnnen
We hebben er geen spijt van! Verder niemand weet dat wij het weten.. alleen hier dan
Is erg leuk, de familie en vrienden hebben ook niks geen vermoeden dat wij het weten en dat maakt het toch wel ons geheimpje, hihi.. we hebben er veel lol in. Beetje iedereen de tuin omleiden! Het vergaat me makkelijker dan ik had gedacht
Ik heb al wel een aardig buikje en het gaat echt hard vind ik. Ben er wel heel trots op. Alleen ben ook wel benieuwd hoe ik de zomer ga doorkomen.
Nou een heel verhaal alweer, haha..
Groetjes Rosan