lijnen

Hallo dames,

Ik wil graag een onderwerp aansnijden dat niet echt onbekend zal zijn in vrouuwenland. Lijnen. Ik ben namenlijk nu bezig met een dieet, want er moesten nodig weer heel wat kilootjes af. Geen crashdieet maar gewoon al je voedingsstoffen binnen krijgen. Dus melk, brood, vetten, vlees, groente, fruit etc. Wie kan mij vertellen of lijnen invloed kan hebben op zwanger worden???? Ik hoop het niet want in dit lijf voel ik me echt niet gelukkig, en ik moet er al helemaal niet aan denken om zo zwanger te worden, dan loopt het echt de spuigaten uit. Dus ik hoop toch wel het een en ander kwijt te raken voor ik zwanger ben. (Ook al wil ik natuurlijk het liefst dat het in ronde 1 raak is!)
Wie kan mij hier iets over vertellen?

Groetjes Gabrielle.

Hoi Gabrielle,

Ik ben ook op dieet en heb dit laatst toevallig aan de gyn gevraagd. Het is geen probleem om te lijnen als je zwanger wilt worden of al zwanger bent, als je inderdaad maar geen crash dieet volgt en gewoon alle voedingsstoffen binnen krijgt en jezelf dus niet uithongert.

Succes met lijnen! (en zwanger worden natuurlijk haha)

Groetjes F,

Hoi Gabrielle

Je moet zorgen dat je alle voedingsstoffen binnen krijgt en als je niet snoept dan zullen er wel wat kilo's afgaan. Erbij bewegen helpt ook.

Succes

je hebt trouwens als je wat afvalt een grotere kans eerder zwanger te zijn.
toen ik voor mijn 2de kind al een tijdje bezig was en het niet wilde lukken, ging ik lijnen. Was 4 kilo kwijt, een maand later was het raak. Misschien toeval, maar wel leuk.
Als je het maar niet te snel doet dat afvallen. Het beste is meer (jaja) eten met de juiste voedingsstoffen, niet snoepen en veel bewegen.
Misschien via een dietiste.
succes

hoi hoi,ik ben ook aan de lijn,wil er gewoon wat kilo,s af hebben,maar kan geen kwaad hoor!als je maaar een beetje gezond eet ,en verstandig lijnt sucses gr manuela

hihihihih, dit blijf ik dus zo grappig aan ons vrouwen vinden...we willen met alle geweld zwanger worden wat dus betekend.....uitpuilen......en we gaan gewoon lekker lijnen.....
echt ik maak me er zelf ook schuldig aan....maar als ik het zo lees dan denk ik wat zijn we toch een stel rare wezens....hihihihihi

Ik had al zo'n vermoeden niet de enige te zullen zijn. Als ik dat zo hoor kan ik dus gewoon doorgaan met mijn dieet, daarnaast sport ik ook 2 keer in de week. Maar ik moet er echt niet aan denken om nog 20 kilo ofzo bovenop dit gewicht te hebben. Daarnaast wil ik toch zo gezond mogelijk doen i.v.m. een evt. zwangerschap. Dus we gaan gewoon zo door. Succes allemaal met lijnen en klussen. (Met klussen verbrand je trouwens weer calorieen, scheelt ook weer!)
Groetjes Gabrielle.

Terug
Bovenaan