LIJST 9 AUGUSTUS 2005

Heee lieve Allemaal,

Daar komt weer de nieuwe lijst, er komen steeds meer nieuwe of bekende meiden er bij, gezellig hoor, laten we hopen dat we een voor een snel zwanger zullen gaan worden, lieve Cynt ik duim heel hard voor je, en wat jammer Indy ik las dat je ongi bent geworden, ik baal heel erg hard met je mee. Mijn vier dagen zijn heel erg fijn geweest.

Ingrid     31 jr       1,5 jr bezig     1 keer iui.
Marielle 30 jr       20 mnd bezig eind van de maand met ivf beginnen, nu afwachten hoe verder. We duimen heel hard voor jullie dat alles goed komt.
Corina   34 jr          30 mnd bezig, 5 miskramen. speciale vorm ivf,  misschien 1 poging op de natuurlijke manier proberen. Sept afspraak alvorens we de afspraak in Brussel gaan maken.
Noortje 31 jr       2,5 jr bezig, 5 keer iui. mogen nog 1 keer iui proberen en dan ivf.
Cynthia 29  jr       3,5 jr bezig. 2 keer iui,  vandaag nod, nog niets aan de hand, heel erg spannend dus. We duimen echt heel hard voor jullie.
Inge       31 jr         2,5 jr bezig,   2 keer iui, na 8 weken een miskraam, nu nog 1 keer iui als het niet lukt, ivf.
Mickey   37 jr     2,5 jr bezig. begin sept intake iui, sta op de wachtlijst voor ivf.
Sabrina   25 jr   2,5 jr bezig   3 keer iui achter de rug,  getest en zwanger!!!!!!!!
Katie         25 jr     2 jr bezig clomid 1e iui.
Nic               29jr     3 jr bezig 2 keer iui gehad wachten op de 3 de iui.
Petra         30 jr   1,5 jr bezig 1 keer  onafgemaakte iui gehad, zitten nu te wachten voor  behandeling ivf-icsi.
Patricia   30 jr   2,5 jr bezig clomid en dan hormonen spuiten.
Janet         27 jr     twintig mnd bezig, hsg achter de rug.
Nikita         31 jr      1 jr bezig, in sept afspraak maken.
Layla         35 jr       2 jr bezig,   2e clomid
Anne         29 jr       1jr bezig, mmm achter de rug, behalve een laprascopie.
Astrid       24 jr       2,5 jr bezig 2e clomid.
Kreeftje   28 jr     pco vastgesteld, begint met clomid
Arianne   28 jr     2 keer miskramen, problemen met vasthouden bloedverdunners moeten gebruiken met een positieve test.
Indy           31 jr     1,5 jr bezig 1e iui gehad zat in wachtweken, toch  ongi geworden wat balen Indy.
Johanna 27 jr   1,5  jr bezig wacht op uitslag zaadonderzoek.
Gonnie   35 jr       2,5 jr bezig gaan nu op voor de 2e iui.
Sjan           28 jr       3  jr bezig 1jr bij ziekenhuis, 3e iui met tamoxifen en Pregnyl en zoals het er nu uitziet stappen we over op hormonen.
Grace     26  jr       11 mnd bezig pco vastgesteld, clomid gestart.
Mariska1 32 jr 17 mnd bezig pco vastgesteld. 2e clomid beginnen.
Buster 32 jr         2jr bezig 3 keer iui achter de rug, 2  keer kijkoperatie endometriose gehad, eind deze maand 1ste icsi poging.
Rozemarijn ?     2 jr bezig 1 keer icsi mislukt eerst afwachten en rust houden.
Sabine   24 jr      3,5  jr bezig 2 keer iui gehad met clomid maar niet gelukt, nu word zaad getest. om te kijken of we misschien toch  ivf gaan doen.
Marianne 32 jr, uit het zaadonderzoek kwam maar 200.000 te weinig voor icsi-ivf nu afwachten wat te doen.
Dannylaar/Ilona   34  jr 2,5 jr bezig 3 keer iui zonder hormonen, 4 de  iui met hormonen eisprong gemist.

Dit  is weer de  allernieuwste lijst, zijn er veranderingen dan lees ik het wel weer,  zaterdag zal ik weer een nieuwe lijst op het forum plaatsen.

liefs Mickey

Super Ing, dank je daarvoor de lijst ziet er goed uit, ik las ook dat er geen veranderingen zijn, ja er paar kleine veranderingen, dus ik hoef nog niet echt weer een nieuwe lijst erop te zetten, zal ik volgende week wel weer eens doen. Ik vind het zelf ook heel handig om even terug te lezen.

liefs

Hoi Mick,

Ben een tijdje niet aan het schrijven geweest omdat ik gewoon vond dat ik weinig te melden had. maar ben nu dus in totaal ong 2 jaar bezig n vanaf mei 2004 op het ziekenhuis. heb net in alle stilte en rust de 1e iui gehad en die is helaas mislukt. nu hebben we een maandje rust ivm vakantie en de volgende maand gaan we weer verder.

groetjes Naatje

Hoi!
Thanx voor het maken van de lijst! toppie!
Kun je hem volgende keer aanpassen; we zitten inmiddels in de ww van de 2e  icsi behandeling.2 emmy's teruggeplaatst, 29 augustus  uitslag.
b.v.d
gr. petra

Haaai Mick,

Je wist het al maar bij deze nogmaals. Tamoxifen is stop gezet. iui 3 afgeblazen. Wachten op ongesteldheid (anders opwekken met provera) en starten met het spuiten van hormonen.

Heeee lieve meiden,

Bedankt voor het doorgeven, ik zal binnenkort weer even een nieuwe lijst op het forum zetten ok!! Moet deze week erg veel werken en ben daardoor ook redelijk laat thuis, dus kom weinig op het forum daardoor, dus weinig tijd ook om een lijst te maken zal ergens dit weekend zijn. Dan zal ik ook even bijlezen en reacties geven op de mailtjes.

Voor alle meiden die weer ongi zijn geworden sterkte, next time better, en vooral niet opgeven, want het gaat ons hoe dan ook een keer lukken, ook al loopt iedereen met een kinderwagen rond en met van die dikke buiken, vind dat soms ook heel lastig maar het komt goed.
Voor alle meiden die weer gaan beginnen met iui of icsi of ivf heel veel succes, en dat het maar een goed resultaat opleverd.
En voor alle meiden die in de wachtweken zitten spannend en heel veel sterkte met het wachten.

liefs Mickey

Terug
Bovenaan