Lijst geboortekaartjes

He meiden,

Waar sturen jullie naast vrienden, familie e.d nog meer een geboortekaartje naartoe? Ik kom niet verder als verloskundige, huisarts en kinderdagverblijf! Er zijn vast meer instanties die een kaartje verwachten of niet? Die dingen weet ik al helemaal niet meer van de eerste.

Liefs

Hmmm...ik zou het zo ook niet weten!

Ik heb alleen de vk en de werkgever van mn vriend op mn lijstje staan.
De dokter en de tandarts e.d hoor je ook vaak, maar dat doen wij niet.

x

Bij ons is het gebruikelijk dat je een geboortekaartje naar de huisarts stuurt. Naar aanleiding van het kaartje, wordt het kindje ingeschreven in de praktijk. Ik kom ook niet verder dan dit lijstje hoor. Dan zal het wel oké zijn zo denk ik.

Hmmmm..... wij sturen wel een kaartje ook naar de tandarts...
En naar de school van de kids, de juf van de zwanger en fit les, de wij jonge ouders voor de baby doos....
Mijn orthodontist krijgt ook een kaartje...maandag gaat mijn beugel eruit, ze vond ook wel dat ik zonder beugel beter op de kraamfoto's sta :).
Meer zou ik er zo niet weten nee....

Zooo leuk om de enveloppen al te schrijven! Hoeveel kaartjes gaan jullie bestellen? Ik heb er 150 besteld...maar mijn kids hebben natuurlijk ook vriendjes en vriendinnetjes op school die ze echt een kaartje willen geven en dan gaat het hard...

wij hebben gewoon alleen vrienden en wat mensen die belangrijk zijn van de fam ,,, verder eigenlijk niemand hahah .. wel werkgever maar voor de rest niemand ,,

brigitte is dat z'n mooie doos van wij jonge ouders ? want dat blad lees ik wel altijd dus mis is het wel leuk om daar een kaartje na toe te doen ...

xxx

Terug
Bovenaan