Lijsten

Hoi allemaal,

ik maak nu al een tijdje de lijst voor de voorjaarsmoeders hier op het forum, maar er staat nu opeens ook een andere lijst hier. Wat is de bedoeling? Moet ik beide lijsten samenvoegen, of hebben we nu opeens twee lijsten naast elkaar? (Dan kan ik er mss beter mee stoppen.) Of weet hier verder ook niemand het en kan ik die lijst maar beter negeren?

Nou ja, ik hoor het wel. Als jullie de bijgewerkte lijst van mij willen hebben, zet ik hem er volgende week weer totaal bijgewerkt op.

Groetjes Ilona

Hoi!

De beheerders van het forum hebben voor het eerst besloten om de  forums van de al bevallen moeders allemaal te verplaatsen naar de 0-1 jaar forums. Vandaar dat het opeens druk is. Wel vaag. Van eerdere jaren heb je "begin 200?"moeders en voorjaar en zomer en najaar en nu heet januari 2007 al voorjaar. Niet helemaal logisch of consequent, zijn ze   een beetje in de war???

Maak maar lekker de algemene lijst!!!!!

Groetjes Dionne/vis78

Hee Ilona,
Het zal nog wel drukker worden met lijsten, ik zag dat de april mama's er ook bij komen. Ik zou lekker onze lijst aanhouden (als je het nog leuk vindt om bij te houden) en wie er bij komt prima en wie niet ook goed.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan