Lijstje voor de man des huizes

Goedemorgen ladies,

Er is aardig wat gepost zo de laatste dagen, had even tijd nodig om bij te lezen :)

Maari k had nog een vraag die ik zo snel nog niet gelezen heb. Hebben jullie en lijstje voor de papa gemaakt wat hij moet doen als het moment daar is? wie hij moet bellen, wat hij moet doen en oo kwat hij moet doen als het kindje is geboren?

Nog tips wat er op moet staan?

Hoi hoi,

Nee hier geen lijstje! Het gaat allemaal vanzelf. Het is ons 4de kindje, maar heb nooit een lindens gemaakt. Als je het handing vindt kan je het natuurlijk altijd doen.

Wij hebben geen lijstje....
Belangrijkste vinden we beide dat onze dochter er als eerste bij is.... om haar zusje te bewonderen.
Daarna mogen de opa's en oma's.... maar die zullen eerst even moeten wachten.
Daarna zien we het wel allemaal..... we laten het lekker over ons heen komen en nemen het zoals het komt.
x

wij hebben ook nooit een lijstje gehad ,het loopt allemaal wel los als de tijd daar is,en de kraamverzorgster helpt ook veel mee dus daar hoef je je geen zorgen overte maken .je moet alleen zorgen dat je een foto-toestel bij de hand hebt,en hij moet naar het gemeentehuis het kind aangeven en geboortekaartjes ophalen.
gr

Ook geen lijstje. We hebben besproken wie hij belt tijdens/na de bevalling, hij weet waar de geboortekaartjes, bedankjes en slingers liggen.
Alles zit al in de koffer, fototoestel etc.
Telefoonnummers van VK, kraamzorg etc staan in zijn telefoon.

Voor de zekerheid heb ik wel moeder als back up ingeschakeld indien hij alles vergeet hahaha.

Hier heb ik bij de eerste veel voorbereid omdat we niet getrouwd waren, dus alle papieren welke je moet opsturen, en voor aangifte
Wie te bellen had ik zelf bij mij

Nu een lijdtje met nummers in het koffertje en wie wanneer te bellen
We hebben wel wat dingetjes besproken
Zoals wanneer mensen bellen (even de tijd nemen samen)
Welk setje kleding
Kraamzorg en geboorte kaartje

Maar idd het loopt vanzelf wel een beetje

heey meid

heb geen lijstje gemaakt bij de twee andere kids ook niet gemaakt hij weet wie hij moet bellen kaartjes halen kan ie ook zo trouwboekje ligt wel voor em klaar en de slingers heb ik klaar liggen blauwe luier voor aan de ooievaar heb ik ook al klaar liggen kan ie zo pakken makkelijker kan het bijna niet hoop ik hahaha

groetjes tamjoh

Ik zou er vooral samen even over praten wat jullie willen na de geboorte. Misschien wil hij zelf de dingen opschrijven die hij moet doen, misschien heeft hij daar geen behoefte aan...

Terug
Bovenaan