Lijstje

Hi Allemaal,

Zoals beloofd neem ik voorlopig de lijst van F. over zodat ze lekker kan gaan genieten van haar zwangerschap. Ik zet de lijst vandaag erop omdat er volgens mij nog wel wat aanmedlingen of wijzigingen waren maar niet alle berichten zijn hier volgens mij doorgekomen. Willen jullie kijken of alles nog klopt en als je er nog niet opstaat maar het wel graag wilt laat dan een berichtje achter.

Groetjes,

Corina
Angelique, 28 jaar, mk 03-12-04,cur. 10-12, bezig sinds sept.04, NOD 3 mrt
Annemarie, 26 jaar, cur 6-1-05, bezig sinds okt 04, NOD 4 maart
Biate, 27 jaar, cur 21 sept. en cur 10 dec bezig sinds juni 04, NOD 4 maart
Bibi, 29 jaar cur 19/10 en 18/1, bezig sinds april 04, NOD ???
Caroline, 40 jaar, mk jan/febr 04, NOD 23 maart
Chantally, 37 jaar, mk 3-08-04, bezig sinds april 04, NOD 11 maart
Corina 33 jaar, bezig sinds maart 03, mk in feb, nov en dec 04, NOD 12 maart
Hella, 27 jaar, mk 16-2-05, bezig sinds ept 04, NOD ???
Hilde, 27 jaar, 3x MK gehad afg. jaar, bezig sinds sep 03, NOD ???
Inge, 30 jaar, bezig sinds febr.03, 1 jr.med. molen, 27 dec.mk, IUI ong. 13 maart
Ingrid, 32 jaar, mk nov 03/mrt 04, bezig sinds mei/jun 03, NOD ???
Joyce23, 23 jaar, mk 2-8-04, bezig sinds dec 02, NOD ??
Joyce, 29 jaar, mk 13-08-04 en 01-11-04, bezig sinds mei 04, NOD 11 maart
Jytte, 23 jaar,mk 10-11-04, bezig sinds feb 04, NOD ???
Mariska, mk 29-01-05, bezig sinds sep 04, NOD ???
Marja, 25 jaar, bbz 23-6-04, bezig sinds feb 04, NOD ???
Marjon, 32 jaar, mk 21-9-04, bezig sinds juni 2004, NOD ???
Monique2, 30 jaar, BBZ aug 03, mk mei 04 & dec. 04,bezig sinds mei 02, NOD?
Nina, 35 jaar, mk jun 04 en okt 04, bezig sinds apr 03, NOD 2 maart
Pascalle, 24 jaar, mk 25-9-04, bezig sinds dec. 03, NOD ???
Ris, 29 jaar, mk 24-10-04, bezig sinds jan 04, NOD 25 maart
Shir, 27 jaar, cur 02-11-04, bezig sinds juli 04, NOD 17 maart
Sweety1974, 28 jaar, mk 6-12-04, bezig sinds juni 04, NOD 28 feb
Syl, 28 jaar, mk 20-12-04, bezig sinds aug. 03, NOD ???
Sylvia, 37 jaar, cur. 8 nov, bezig sinds juni 04, NOD 14 maart
Yvon, 32 jaar, mk 15-6-04, bezig sinds aug 04, NOD ??

Hoi Corina,
Lief van je dat je de lijst van F over hebt genomen. Ben trouwens benieuwd hoe de echo was van haar gisteren.
Zoals je ziet is mijn NOd overmorgen, dus ik zit wel een beetje in spanning.
Liefs Annemarie

Hoi Corina en Annemarie,

Ik had zoveel mailtjes gekregen over de wijziging op het forum, dat ik toch even ben gaan kijken. Ik vind het wel wat onpersoonlijk zo maar goed, we kunnen elkaar in ieder geval op de hoogte houden van alles.

Mijn echo was goed. "Hij" schopte al flink met een beentje en de armpjes bewogen ook goed. Heel speciaal allemaal. De gyn heeft nog eens benadrukt dat de kans dat het nu nog mis gaat, heel klein is.. maarja, het ene moment durf je daar meer op te vertrouwen dan het volgende moment.

Corina, echt super lief dat je de lijst van me hebt  overgenomen. Je bent een schat!

Ik hoop dat jullie me snel kunnen volgen naar het zwanger forum want jullie verdienen het gewoon allemaal!

Dikke kus F.

Ook ik heb uitgevonden hoe ik hier moet komen maar wel even wennen. En het heeft bij mij wel even geduurd, ik denk dat iedereen probeert in te loggen. Er zullen wel veel thuis zijn, is het niet de griep die je thuis houdt dan wel de sneeuw. Bij ons is wel 30 cm gevallen. Ik ben nog steeds ziek thuis maar het gaat echt alweer beter. Morgen nog thuis en dan begin ik op mijn nod dag. Ben ik direct weer een beetje ziek want het voelt toch echt wel dat ik gewoon ongi ga worden vrijdag. Nou genoeg verteld. Oh ja misschien komt er wel een achternaam achter te staan maar die is helemaal uit de lucht gegrepen! Mijn naam werd anders niet geaccepteerd.
Liefs van mij

Hi Meiden,

Ik ben blij dat F toch even meekijkt en nog blijer dat de echo wederom goed was.
Biate je hebt een leuke achternaam gekozen.

Ik denk dat dit forum wel prettig gaat werken ik merk nu de voordelen al.
Zal vanavond even kijken of ik nog een leuk plaatje kan toevoegen.

Groetjes,

Corina

Hi Corina,
Vanochtend obgi geworden, dus ik ga naar de volgende ronde, NOD wrs op 5 april.
Voor jou wordt het een spannende week he, ik duim heel hard voor je, liefs Annemarie

Hoi Corina!

Super dat je de lijst hebt overgenomen, je bent een topper!
Zoals je misschien al elders gelezen hebt, is het antwoord voor mij nog even een raadsel wel/niet zwanger, maar misschien kun je mijn leeftijd aanpassen naar 29 jaar!
Alvast bedankt voor de moeite en heel veel sterkte deze komende week, ik zal je volgen!

Groetjes,
Angelique

Terug
Bovenaan