Lijstje

Ben niet zo handig met computers.....           maar wie kan er een leuk lijstje maken met de data die verwacht wordt en wat jezelf denkt?

Ik ben de mama van Tygo en ben uitgerekend op 7 juni en ik denk (hoop) dat ie rond 25 mei komt!

xxx

ben ook niet zo handig met lijstjes maar vindt het wel een leuk idee Ik ben 5 juni uitgerekend en denk dat het 10 mei komt hahaha....
Heb al vanaf het begin gezegt moederdag vindt ik wel een leuke dag om te bevallen dus zal wel 2 weken overtijd gaan lopen maar dat is helemaal niet erg want heb helemaal het gevoel niet al 36 weken te zijn
mira mv marek

Hey,

Leuk idee, ben ook niet handig met lijstjes...
Ik ben 29 juni uitgeteld en ik denk dat ie eerder komt... 19 juni...
Maar later zou ook wel makkelijk zijn voor de verbouwing...hahahahha nog wensen ook he????
Ik houd het op 19 juni...

nou aaron was ook 9 dagen overtijd,dus ik vind dat ik nu 9 dagen eerder mag,maar hoe vaker ik het zeg,hoe later ze komt denk ik;)
officieel 22 juni maar ik denk 1 juli ofzo....en ik hoop met heel mijn hart 1 juni ofzo want ik ben het zat!!!

groetjes nienke

Ha ha ha.... dit is een leuk spelletje!!
Ik ben 30 juni uitgerekend, maar ik zet in op 21 juni (vaderdag) hahaha.... van mij mag het vandaag al komen want ook ik ben het enorm zat, ik wist niet dat een mens zo moe kon zijn.

Mijn dochter kwam uiteindelijk niet zelf en is ingeleid na 14 dagen!!

hoi hoi

dit is inderdaad leuk !!!

ik ben 15 Juni uitgerekend maar ik denk dat hij/zij 21 Juni komt ( vaderdag )
2 zussen van mij zijn jarig in juni dus ik hoop niet dat de baby op 14 of 29 juni komt
29 is echt het laatst mogelijke datum want dan zou ik op 42 weken zitten

Okee, ik ben uitgerekend op 1 juni, maar ik denk zelf a.s. zondag, dus 17 mei. Ik weet niet of dat al zo is hoor, maar dat is een gevoel...
Dan ben ik 37 w en 6 d, dus zou best fijn zijn!!
Maar ja, wie weet duurt het nog wel 4 weken....

Hoi!

Ik ben 14 juni uitgerekend maar verwacht het kindje later, Mijn zoontje is met 40w8d geboren dus daar ga ik nu ook maar vanuit. Niet echt een gevoel hoor. Dus 22 juni.

Ik heb gisteren al een tijdje zitten klooien met het lijstjes van juni2009 maar mijn pc deed raar. Ik ga zo proberen een nieuw lijstje te maken want volgens mij posten er veel dames niet meer. Dan kunnen we steeds personen toevoegen. Ik ga mn best doen!
Groetjes!

Terug
Bovenaan