lilala/raya

Ik ben een augustus uitgerekende mama en ik zat hier een beetje te snuffelen.
En ik zag dat jij ook uit apeldoorn komt.
Ik ook. Echt op het hele forum is er bijna niemand uit deze richting..

Aangezien jij ook al een kleine hebt, en ik ook, misschien hebben we elkaar al ergens een keer gezien. Best leuk.
Zit jij ook bij een vk in Apeldoorn??

Groetjes

Hey Suno!
Wat leuk nog iemand uit apeldoorn. Ben je zwanger van je 2de kleintje? Ik ben op dit moment zwanger van mijn 3de. Ik woon in de maten en ik zit bij verloskundige praktijk Ezra. waar zit jij ?
Blijft grappig als je iemand uit je eigen woonplaats tegen komt.

Groetjes

Raya mama van Neo 01-09-2006, Aeon 07-05-2008 en 15 wk en 6 dagen zwanger
van nr 3

Hey hallo,

Ik zit bij verloskundige praktijk gerry vd haar. Echt een top vrouw. Maar ik hoor ook goede verhalen over die van jouw. Hadden hun nou een eigen echoapparaat?
Mijn vk helaas niet, maar ik moet toch in het ziekenhuis bevallen en heb volgende week mijn gesprek met mijn gyn en mijn 3de echo. En dan beslis ik of ik bij hem blijf of tot week 34 bij de vk.

Dit is inderdaad mijn 2de. Ik heb al een zoontje van ruim 8 maanden. Ja ik weet het, best snel, maar laat ik het zo zeggen, het is ons gegunt. Dit wondertje wil er echt komen.

Ik woon redelijk dicht bij de stad. In zevenhuizen, maar dan het goede deel. hihi
Ik vind het zo leuk dat er ook iemand uit apeldoorn is. Ik weet dat je dan niet zo anoniem bent, maar wel apart, toch.
Werk je?
Ik ben een thuisblijf mama die ooit wel weer eens wat wil gaan doen, maar nu eerst van mijn zwangerschap en kleintjes genieten.

Geniet je een beetje van je zwangerschap en hoe vinden je ander kindjes het??

Groetjes Suus

Hoi hoi,

Ja ik heb wel eens van haar gehoord! Die van mij is inderdaad die met een eigen echoapparaat! Was altijd erg fijn! Maar sinds vorige week zijn de gene die dat konden plots weg bij de praktijk dus het is allemaal een beetje vreemd. Ik zit er ook een beetje aan te denken om naar een andere praktijk te gaan. Nou ja lang verhaal.
Ow je loopt bij de gyn? mag ik vragen waarom? Ik loop altijd gedeeltelijk bij de gyn omdat ik een hartafwijking heb en ik de 20 weken echo in het umc moet. en omdat mijn eerste kindje klein was bij de geboorte moet ik bij alle andere zwangerschappen groeiecho's.

En euh ja dat is wel erg snel hoor!!! hehehe toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, was mijn dochter net 5 maanden oud. over 3 dagen is ze 8 maanden oud. Dus ik ga maar niks zeggen hehehe :D Zwanger worden gebeurd wanneer het gebeurd. Voor mijn eerste ben ik 2 jaar bezig geweest en is het 2 keer fout gegaan. en nu ben ik na 5 maanden gewoon zwanger!
Voel je je wel goed? en vind je het zwaar met nog een kleintje in huis?
Ik voel me echt prima! heb nog nooit zo'n makkelijke zwangerschap gehad. Ik heb echt geen klachtjen gewoon! Me oudste vind het echt leuk weer een broertje of zusje! hij zegt ook altijd dat hij ook een baby in zijn buik heeft. zijn zusje is nog veelste jong en die merkt er nog niks van. Ik ben zelf ook een thuisblijf moeder! ik vind het heerlijk om de eerste paar jaren thuis te blijven. Werken doe ik wel weer als ze naar school gaan! Leuk hoor dat jij ook thuis blijft! niet iedereen heeft die luxe natuurlijk!

En het is inderdaad erg leuk om iemand tegen te komen. en erg anoniem ben ik toch al niet met de namen van mijn kinderen. :)
Nog 2 weken en dan heb ik me pretecho! hopelijk kunnen we dan het geslacht zien! ben zo benieuwd wat het word... ookal denk ik zelf dat het een jongentje word!

Je zit bij het voorjaar2008 forum he? ik lees daar geregeld even...   welke maand is je zoontje geboren?

Groetjes Raya

Hallo,

Haha ja, ik las nadat ik mijn berichtje had geplaats, dat jij ook een jonge dochter had.
Mijn zoontje is van 15 april. En zoals ik al een beetje liet blijken, was het  een niet helemaal verwacht  wondertje..

Ik voel me helemaal geweldig! In mijn eerste zwangerschap had ik echt nul klachten. Niet moe of misselijk of wat je ook maar van klachten kan krijgen.  Toen ik dan ook met 39 weken met zwangerschapsvergiftiging werd opgenomen, was ik het nog helemaal niet zat! En zelfs daar was ik niet echt ziek van. Ik ben met 39 weken en 5 dagen ingeleid. En mijn ontsluiting kwam niet verder dan 4 cm en toen ging het hartje van de kleine man heel erg achteruit. Uiteindelijk heb ik een spoedkeizersnee gehad. Dat is dus ook de reden, waarom ik in het ziekenhuis moet bevallen. Maar ik moet wel zeggen, dat ik het erg prettig en veilig vind om daar te bevallen. Ik heb gezien hoe snel het "mis "kan gaan....Maar voor jullie ook niet niks zeg, met je hart. Hoe zit dat dan ongeveer?? Is het ook gevaarlijk voor je kleine of alleen voor jouw?

Maar goed, nu ook geen klachten.. Dus het zal wel weer een mannetje worden.
Wat leuk dat jullie een pretecho gaan doen. dat hebben wij bij de eerste ook gedaan en gaan dat bij de tweede weer doen. Alleen we vertellen tegen niemand dat we willen   weten wat het word. Want ik vind het niet leuk, dat iedereen al je woorden gaan uitpluizen, om er achter te komen wat het word. En dat je dus zo op je woorden moet passen. Nu weten wij het straks wel en denk iedereen dat wij het niet weten.

Heb jij een voorkeur?? Jij hebt al een koningspaar dus het zal je waarschijnlijk weinig uitmaken. Ik wilde bij de eerste echt een mannetje en ik zou het nu weer niet erg vinden als het een ventje word. Maar een meid is ook wel leuk. Dus het maakt mij nu echt niets uit.

Je moet eens bij gerry van de Haar informeren. Echt meid, ze is zo geweldig. Bij haar geen blabla, en gezeur. Nee, ze is lief maar wel doortastend!
Tja lekkere reclame. hahaha

Hoe vind jij het dat je er nu weer snel één bij krijgt?? Zal het zwaar worden?
Ik denk dat het allemaal wel mee valt en al die horror verhalen van mensen, neem ik echt niet serieus!

Nou fijn weekend verder, ik ga er eentje uit bed halen en een broodje geven.

Groetjes

Terug
Bovenaan