Hoi hoi,
Ja ik heb wel eens van haar gehoord! Die van mij is inderdaad die met een eigen echoapparaat! Was altijd erg fijn! Maar sinds vorige week zijn de gene die dat konden plots weg bij de praktijk dus het is allemaal een beetje vreemd. Ik zit er ook een beetje aan te denken om naar een andere praktijk te gaan. Nou ja lang verhaal.
Ow je loopt bij de gyn? mag ik vragen waarom? Ik loop altijd gedeeltelijk bij de gyn omdat ik een hartafwijking heb en ik de 20 weken echo in het umc moet. en omdat mijn eerste kindje klein was bij de geboorte moet ik bij alle andere zwangerschappen groeiecho's.
En euh ja dat is wel erg snel hoor!!! hehehe toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, was mijn dochter net 5 maanden oud. over 3 dagen is ze 8 maanden oud. Dus ik ga maar niks zeggen hehehe
Zwanger worden gebeurd wanneer het gebeurd. Voor mijn eerste ben ik 2 jaar bezig geweest en is het 2 keer fout gegaan. en nu ben ik na 5 maanden gewoon zwanger!
Voel je je wel goed? en vind je het zwaar met nog een kleintje in huis?
Ik voel me echt prima! heb nog nooit zo'n makkelijke zwangerschap gehad. Ik heb echt geen klachtjen gewoon! Me oudste vind het echt leuk weer een broertje of zusje! hij zegt ook altijd dat hij ook een baby in zijn buik heeft. zijn zusje is nog veelste jong en die merkt er nog niks van. Ik ben zelf ook een thuisblijf moeder! ik vind het heerlijk om de eerste paar jaren thuis te blijven. Werken doe ik wel weer als ze naar school gaan! Leuk hoor dat jij ook thuis blijft! niet iedereen heeft die luxe natuurlijk!
En het is inderdaad erg leuk om iemand tegen te komen. en erg anoniem ben ik toch al niet met de namen van mijn kinderen.
Nog 2 weken en dan heb ik me pretecho! hopelijk kunnen we dan het geslacht zien! ben zo benieuwd wat het word... ookal denk ik zelf dat het een jongentje word!
Je zit bij het voorjaar2008 forum he? ik lees daar geregeld even... welke maand is je zoontje geboren?
Groetjes Raya