lili025?

Beste Nathalie,

Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie zoontje Morris. Ook ik ben, na een zwangerschap van 19 weken,  ons zoontje Sven verloren.
Met 15 weken heb ik een bloeding gekregen en het bloed heeft uiteindelijk de weeen opgewekt. Sven was een perfect kindje, alleen mijn lichaam liet het afweten. Wat ik vooral heel moeilijk vind, is dat er geen oorzaak voor de bloeding is gevonden. Het bloed kwam van bovenuit mijn baarmoeder.
Ik ben toch gaan zoeken op het internet en ik kan wel wat info vinden, maar niet voldoende. Ik las dat jij ook een bloeding hebt gekregen of is dit toch weer anders?

Ik begrijp het als je het er niet over wilt hebben en wil je nogmaals heel veel sterkte wensen.

Groetjes,
Ivanka

Hallo!

Nee hoor vind het niet erg dat je vragen stelt. Allereerst wat vervelend te horen dat ook jij je kindje bent verloren. Het is iets wat je zoveel pijn doet dat ik niet had verwacht dat dat bestond. Ik hoop dat het nu wat beter met je gaat. Wel vervelend dat ze nooit de echte oorzaak hebben gevonden.
Bij mij was het ietsje anders.
Een deel van mijn placenta was al afgestorven en dat hebben ze ook niet op een echo kunnen zien. Daarbij kreeg ik een bloedstolsel in het gezonde gedeelte doordat ik de factor 5 van leiden heb. Dat wist ik toen nog niet maar dat hebben ze na de zwangerschap onderzocht doordat ik weet bloed moest geven om dus idd mijn stollingswaarden te controleren. Achetr de prop kwam de bloeding en toen werd het hem fataal. Het risico is bij een volgende zwangerschap ook iets groter en zal dan medicijnen krijgen.

Hoe heette jullie kindje?

liefs nathalie

Beste Nathalie,

Sorry voor mijn late reactie. Ons zoontje heet Sven.
Momenteel gaat het allemaal niet zo lekker. Deze week zou mijn laatste week voor mijn verlof zijn. Mijn schoonzusje staat op bevallen. Dus het is allemaal lekker confronterend.

Ik loop nog bij de gynaecoloog en heb nog veel vragen over de bloeding. Ik heb de artsen niet gehoord over een stollingsprobleem en volgens mij was de placenta ok. Ik vind het vooral moeilijk dat we waarschijnlijk nooit een antwoord zullen krijgen waarom die bloeding is ontstaan. Ze hebben wel gezegd dat ik onder strikte controle kom te staan, maar ja geniieten zal ik niet meer kunnen.

Groetjes,
Ivanka

Terug
Bovenaan