lilian

A

Anoniem

Guest
Moet toch ff zeggen dat ik erg om je moet lachen als ik lees dat jullie voor een derde gaan. Ik weet me nog te herrineren dat wij toch allebei geen kinderen wilde hahaha.
En jij wil een derde en hier de tweede onderweg hahaha.
vind het erg grappig.
Hoest verder  met je?

kus Wen

Hi wen,
Ja nou de kinderwens was er wel maar niet toen op dat moment zeg maar. Heb op de spw ook wel eens met een testje in mijn hand gestaan en kreeg het toen toch wel erg benauwd van het idee om op mijn 19e op een flatje in rotterdam een kindje op te voeden. Maar goed tijden veranderen. Het verbaasd me van jou veel meer haha. Maar aan de andere kant toen vorig jaar op de reuni met al die moeke's, ik denk dat we allemaal veranderd zijn. Van sommige verwacht je het niet maar blijkt het toch wel heel goed bij te passen, ik denk aan carolien bijvoorbeeld. En jij zat er ook al zo mega trots met je dikke buik van Mexx. Vond ook erg leuk om te lezen dat jij zwanger bent van nr2...zo mega snel ook al hihi. Wij nu bezig voor nr 3 maar eens kijken  hoelang dat gaat duren. Wist je trouwens dat lyd ook alweer een 3e heeft? Word eigenlijk gewoon weer tijd voor een reuni............. in ballorig!

Liefs Lillian

hoi,

Nou ik heb alle adressen volgens mij nog dus ik wil best een datum en een reunie organiseren hoor.
|Deze keer met alle kids!

Ja wij (lees ik) wilde gelijk al weer een tweede toen ik Mexx zag alleen al hihi. Marco moest iets langer wennen aan het idee. Maar dat hij een tweede wilde dat was zeker. En toen we afgelopen mei op vakantie gingen had hij gezegd van mij hoeft er niets mee we zien wel. Nou ik kwam dus zwanger terug hihih.
En hoop voor jou dat het niet zo lang duurt die derde zwanger zijn is toch ook wel heel gaaf hoor! Zeker nu mevrouw weer heerlijk schopt en laat weten dat ze er is.
Maar denk niet dat hier een derde komt maar je weet nooit ben nog jong zat dus misschien we over 5 jaar ineens.
En jij?  wil je er na de derde nog 1 of zie je wel?

kus Wen

Hi,
Oh ja dat gevoel van leven in de buik geweldig!!Enerzijds kan je niet wachten tot ze geboren is maar anderzijds is dat gevoel zoo speciaal dat je het altijd wel bij je zou willen dragen.
Wij willen misschien ook nog wel een 4e maar laat eerst die 3e maar komen. Wieweet ben ik daarna wel snel genezen haha
Nou ja is toch best leuk zo'n reuni van kids...
Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan