Lill en Cynthia!

Hoi Marielle!

Nou nog steeds niets te bekennen. Heb wel veel last van mijn buik. Zou dat ook op zwangerschap kunnen duiden?
Ik voel vanalles gebeuren daarbinnen. Ben wel al 30 keer naar de wc geweest maar niets hoor!!

Nou ik ga nog maar niet te veel hopen dan is de teleurstelling straks weer zo groot... Dat heb ik wel al vaker gehad. Het zou me stiekem eerder ontzettend verbazen als ik nu naar 2 jaar en 9 maanden zo ongeveer wel ineens zwanger zou zijn.

Met testen wacht ik nog even (als ik op oudjaarsdag nog niets heb vernomen vind ik het wel een mooie dag om dan eens voorzichtig te kijken)

Ik houd je op de hoogte!

Zodra ik iets weet (goed of slecht nieuws) zal ik t mailen!

En jij Lill????

Liefs,

Cynthia

Hee hallo!!!

Wat lief dat je aan ons denkt! Helaas is deze 2e poging IUI ook weer mislukt. 1e en 2e kerstdag getest en beiden negatief. 27 bloed laten prikken en helaas geen enkele sprake van zwangerschap.

Op naar de volgende ronde en een goed, gelukkig en hopelijk vruchtbaar 2005.

Liefs Lill

He Lill,

Balen zeg! Krijgen jullie meteen de volgende maand weer een iui poging of zit er dan een periode tussen? Is een iui behandeling zwaar?
Succes in de volgende ronde!

Misschien heeft Cynthia ons wel iets goeds te melden morgen!! Spannend!

veel liefs
Marielle

Hoi,

Nou een iui-behandeling is niet zwaar, ik heb dit keer alleen wel last van de hormonen gehad... en dat had ik vorige keer niet.
Deze cyclus niet en volgende cyclus weer beginnen,,.... alle hoop is nu op 2005 gevestigd.
Ik duim voor Cynthia.

Liefs Lill

Terug
Bovenaan