Lill from the hill

Hee Lill,

Hoe gaat ie? Long time no see here.
Het even afstand nemen (oa ook van dit forum) heeft me goed gedaan!
Ik heb zelf nu ook weer wat te melden dus schrijf weer wat vaker mee.
Maar jij, als forumaddict mis ik wel!

Spreek je snel!
Suus

Hee die Suus!!!

Wat leuk dat ik je weer eens zie hier..
en wat een GEWELDIG nieuws!!!

Heb niet zovaak de pc tot m'n beschikking dus kan niet zo vaak komen kijken, heb ook niet zoveel te melden.. mogen deze ronde niet van bil ivm de kijkoperatie.. vrijdag naar de gyn dus wachten we maar af. Moet dit weekend ook ongi worden dus volgende ronde wordt hier pas weer geklust... pfff het duurt altijd al zolang maar algehele onthouding is echt een straf hoor! hahahaha

Ik zal voor jullie duimen!!

Als je ff niet op het forum geweest bent heb je wel gruwelijk veel bij te lezen heh... leuke maar ook minder leuke berichten die geplaatst worden..

Ik zou willen dat niemand reageerd op die k*t anoniemen maarje dat schijnt nogal moeilijk te zijn... ik had er ook moeite mee.. m'n vingers jeukte echt!!! Ik zou zo'n anoniem wel van dit forum af willen rammen...
Maarjaa.. niet reageren lijkt me toch het beste medicijn...
Ons krijgen ze niet klein heh..haha..

Schat, Heel veel liefs en hopelijk tot snel! Knuffel Lill

Hai Lill,

Jaa spannend voor jullie de kijkoperatie, meid. Vrijdag horen jullie meer, even afwachten nog...
Da's niks he die algehele onthouding! Maar als je ongi bent voelt het toch al nooit zo fris!
Ik hoop heel erg dat de kijkoperatie meer duidelijkheid zal geven!

Hopelijk wordt dit een spannend najaar/voorjaar voor alle meiden hier!
Ik lees net dat nu Moi ook al zwanger is dus hopelijk blijft het virus hier nu een heel seizoen en besmet het ons allemaal heeeel snel!

Laat je effe weten als er meer bekend is? Ik vertrek zat. op vakantie dus misschien lees ik het nog net.

Knuf terug,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan