Lill from the hill

Hai Lill,

Vreemd, m'n eerdere berichtje is weg.
Probeer het ff opnieuw. Hoe gaat het met jou? Long time no see here!
Lukt het met de hormoontjes en wanneer heb je een echo? Geen last van bijwerkingen hopelijk.

Ik start ook morgen met m'n hormoontjes, voelt als spannend en onwerkelijk tegelijk.

Laat je ff iets horen?
liefs, Suus

Hi suzie von wuzie!
Ik breek even in op je berichtje om je heel veel succes te wensen met je hormoontjes!!!!! Ik heb er alle vertrouwen in!!
Dikke kus inge

Hi Inge flausimausie,

Dank je wel! Lief hoor.
Ik las net je vakantieadres en ga ook maar eens kijken naar wat voor 'n heerlijk oord jullie gaan! Ben je al aan het aftellen?

lfs. Suus

Hoi Suzie,
Ik ben druk met alles regelen. Er komt vanmiddag nog een vriendin. We moeten nog wat regelen voor mijn schoonvader, ik ben nog volop aan het wassen enz. Het is in Turkije warm overdag maar koel 's avonds dus ik moet ook nog iets van een vestje op zien te duikelen.
Ik ga zo maar even zoeken.
Ik ben nog niet echt aan het onthaasten zeg maar. Dat begint bij mij altijd pas als ik in het vliegtuig zit.

Ik zal een je denken de komende weken!!!

Liefs Inge

Haai Inge,

Lukt het allemaal, geen stress he voor de vakantie? Of komt het allemaal op jouw schoudertjes neer nu.
Ik zie je al hinkend voor me, vestje hier, bikini daar, wasje zus en zo!

Suc6 en toch ook nog veel voorpret!
Wanneer zit je dan in the plane?

Als ik je niet meer 'spreek', een superfijne vakantie gewenst!!

lfs. Suus

Hoi meiden,

Ik probeer nog maar een x een berichtje, maar tot nu toe verdwijnen ze steeds ???!! Raar maar waar.
Met mij gaat alles picobello, het ergste zal wel beginnen als ik moet gaan spuiten, maar misschien ook wel helemaal...niet!
Ik ben wel optimistisch en heb een goed gevoel over deze behandeling, die houden we erin!

Ik ga effe afdouchen want ik zit helemaal onder de stofnesten na de cursus stoelbekleden ;-)
Maar mn fauteuiltje wordt moooiiiii joh, die slangeprint is nu al een goeie keuze volgens mij!

Tot laterrrr,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan