Lill,Simoon,Inge,Sam e.a

Hoi meiden!
Dank jullie wel voor jullie leuke en lieve berichtjes!

Wij gaan de 17e trouwen (a.s di) en dan vertrekken we donderdagmiddeag voor 8 dgn naar Egypte(heerlijke zonvakantie aan de rode zee,beetje snorkelen en een boottripje maken) Dan nog bijna 2 weken vakantie thuis.
We mochten direct na de uitslag beginnen met de IUI,zodra ik op dag 10 zat na mijn menstruatie(dat is dus de 16e)
We vinden het erg spannend allemaal,maar lezen goede resultaten,dus wie weet; hebben we een leuk trouwcadeau of nemen we een leuk souvenir mee!!
Lill; succes vandaag met de kijkoperatie;hopelijk valt het mee!

Gr. petra

Hoi Petra,
Veel plezier op je trouwdag en geniet van je vakantie. Verwacht geen wonderen van IUI, bij de 1 wordt het niks, bij de ander is het in 1 keer raak. Bij ons was het wonder boven wonder in 1 keer raak, maar dat komt denk ik ook wel dat ik van te voren er absoluut geen vertrouwen in had dat het in 1 keer zou kunnen lukken. Mijn verwachtingen waren echt niet hoog gespannen dus. Ga er ontspannen in zou ik zeggen, en doe na de IUI gewoon wat je moet doen. Veel succes!!
An
(14 weken zwanger)

hoi
ik wilde je een mooie trouwdag wensen.de mijne was 5 weken geleden. geniet ervan elke minuut, die dag gaat zo snel voorbij.en succes met de iui ik zal duimen
liefs winnie

Terug
Bovenaan