Lill

Hoi meis,

Hoe is ie? Lekker weertje vandaag hier!

Heb je al tekenen van een ei in aantocht? Of voel je dat nooit zo goed (ik ook niet hoor). Spannend dat je morgen in het zh de echo krijgt. Hoe laat moet je? Gaat manlief mee? Ga je nog vragen hoe het kan dat je cyclus zo afwijkend lang is?

Ik vind het altijd wel bijzonder om te zien hoe de gyn. je ei (ook als ie zich goed verstopt heeft) weet te vinden.
Hopelijk staat ie op springen en kun je voor je naar bella Italia gaat nog even gericht aan de klus!

Ga weer effe gauw verder.
Spreek je!

lfs. Suus

Ha die Suus,

Heerlijk weer vandaag, mijn vakantie is vandaag begonnen.. Je krijgt wat je verdient he! haha...

Ben benieuwd wat ze morgen zullen zien. Ik wacht maar gewoon af.
Ik denk dat ik gisteren m'n ei gehad heb, had zeurend gevoel rechts onderin mijn buik. We zullen zien.. hebben wel gisterenochtend nog geklust..

Manlief gaat niet mee, hoeft voor mij ook niet.

Ga vandaag de koffers maar inpakken, ik heb altijd nog wel iets wat me later nog binnen schiet. Ben al naar de bibliotheek geweest om leesvoer te halen, moet nog wel even naar de boekhandel voor wat tijdschriften. Ik had 4 boeken over zwangerschap en zwanger worden geleend, maar die heb ik vandaag allemaal teruggebracht, mijn eigen "zwangerschapsbijbel" van M.C. is even voldoende. Die andere boeken gaan allemaal over zwanger ZIJN, en aangezien dat nog niet het geval is dacht ik weg ermee!

In Bella Italia zal er vast en zeker nog geklust worden hoor!! Ookal blijkt dat mijn ei al geweest is (dat zal toch wel?) Geen straf he, en zeker niet als er geen eierwekker in je hoofd zit haha...

See you! Lill.

Hee Lill,

Lekker hoor dat je vakantie al is begonnen, wij zijn niet jaloers!

Ik duim voor je dat je morgen wat meer weet. Wat was nou precies de aanleiding voor deze echo? Sorry, spoor even kwijt.

Heel goed van je om die boeken terug te doen, ik heb dat ook wel 'ns dan denk ik thuis wat moet ik hiermee??! Terúg!!
Je gaat ook op vakantie tenslotte.

Lekker aan de Chianti met chorizo en lekkere verse pasta of pizza, mama mamia, Italy is lovely.... Ik wil volgend jaar beslist weer, maar dan naar Umbrië.
Anne is nu ook 2-3 wkn. weg en zij is naar Toscane, ben benieuwd naar haar verhalen. Ze is nl. naar dezelfde camping als wij vorig jaar waren!
Komt misschien ook wel met klein Italiaantje terug, hopelijk jij ook!

Spreek je snel weer,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan