LILL

he lillie!

hoe weet jij dat ik in de detail werk? heb ik je nog niet eerder verteld?? ben je helderziend??? haha

ik werk bij het kruidvat, heb daar een leidinggevende functie, nog niet de hoogste maar dat is wel mijn streven. nu nog ff wachten op een leuk filiaal wat een beetje te reizen is vanaf waar ik woon!

ik werk nu in een filiaal wat iedere dag geopend is van 9 tot 21 u en op zaterdag van 9 tot 19u. af en toe gekkenwerk dus!!
meestal 2 koopavonden in de week, en met zeer veel regelmaat de gehele zaterdag van 8.15u tot 19.30u !!!! dat is echt een megaruk!!!

verder is het een super leuke baan, met veel afwisseling! ik ben nu aan het leren voor drogist. moet maandag op examen in maarssen (bij utrecht) voor module 2 (het zijn er 3 in totaal) ben 2 weken geleden helaas voor module 2 gezakt dus nu ff een herkansing haha!

maar jij werkt dus ook in de detail? waar werk je dan? ook bij zo'n bekend bedrijf? vertel...vertel...!!!

morgen heb ik in son (jou vast bekend) een cursus BHV (bedrijf hulp verlening) en 2 weken later weer. dit is verplicht, maar wel very interesting....leer je reanimeren enzo! en ik heb weer een leuk certificaat op zak!

tja, wat zal ik verder nog s vertellen!?
ik ben dus kim, 26 en mijn vriend heet jim (haha grappig he....zegt iedereen altijd vandaar dat ik het vast voor jou zeg....hihi) hij is 33 en komt uit den haag, maar is voor mij in het zuiden des lands gaan wonen!
we zijn bijna 2 jaar samen (in oktober) en zijn dus al iets meer als een jaar bezig met kids, vrij snel begonnen dus, maar dit komt omdat ik dus endometriose heb, en hij een hersteloperatie heeft ondergaan. hierdoor was onze tijd beperkt zeg maar. maar de belangrijkste reden was dat we heel graag kinderen wilde en we zeker genoeg van elkaar waren om er al aan te beginnen. we woonde (mede ook door de afstand) al binnen 2 maanden samen!
tja, het voelt goed of het voelt niet goed zal ik maar zeggen!

verder weet ik eigenlijk nix spannends meer! als je meer van me wilt weten hoor ik het wel!

ik heb je vandaag nog niet gezien, dus weet niet of je nog komt "kijken" maar anders zie ik je snel weer ok!

xx kimpansee

Hee Kimmie,

'kheb zat te veteleen en wil wel reageren, maar zijn net thuis en wil dus eigenlijk ook wel naar bed.... dus doe ik morgen ff wat uitgebreider reageren goed?

Tot morgen,

Watching you Watching me

Liefs Lill

Hee Kimmie.....

Ik werk bij een groot bekend bedrijf... als ik de naam van de winkel zeg waar ik werk, weet ik zeker dat je 'm kent..... maar dat doe ik liever niet, omdat er weleens mensen op dit forum zijn die ik ken......
Vind je niet erg heh....
Ik heb ook een leidinggevende functie.

Wat leuk die BHV-cursus... die heb ik ook gedaan.... kun je uitleven op een dummy hahahaha.....

Ben benieuwd hoe je examen gaat doen, maandag.... Zet 'm op!!!!!

Wat leuk... Kim & Jim..... en fijn dat het tussen jullie zo snel al zo goed ging... Wij zijn ook al binnen een jaar samen gaan wonen, en zijn inmiddels al ruim 2 jaar getrouwd!
Mijn man is ook een stuk ouder dan ik, maar daar merken we weinig van... Hij is ook zo lief.... Ohhh wat hou ik van die vent!!!!

Nou meiske.... tot vanavond maar weer...

Liefs Lill

je maakt me wel nieuwsgierig zeg....waar je werkt!!!

kun je niet een hint geven? uuuhhhmmm V&D? de bijenkorf? C&A? Hema? ben ik al warm??

we zullen elkaar wel weer mislopen...zoals gewoonlijk!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan