lilypadz

Hallo,

Ben zelf nu 29 wkn zwanger. Bij mijn eerste kindje (nu 3 jaar) heb ik zoogkrompessen van kruidvat gebruikt (eenmalig gebruik). Dat wil ik nu ook weer gaan doen, alleen vond ik het zo vervelend dat je ze zag zitten.
Nu zijn er lilypadz die je niet ziet zitten. Wie gebruikt er ook de lilypadz en wat vind je ervan?

Vind ze trouwens best duur. En waar zijn ze allemaal verkrijgbaar?

Groetjes Sandra

Hoi,

Ikzelf heb ze nooit gebruikt mn door de prijs, maar achteraf denk ik als je de pakken eenmalige compressen bijelkaar opteld je ook duur uit bent....
Volgens mij kun je ze bij de etos halen..
Succes

Doreen

Hoi,

Dit verhaal had ik ook al een keer getikt maar,
Ik heb de lilypads ook gebruikt en ik vond ze top.
Je kan er namelijk ook mee slapen zonder te lekken. Het enige probleem is dat als ze nat zijn ze moeilijker plakken, maar als je ze droog opplak en dan begint te lekken is het perfect. ALs je de ene borst geef gaat de andere lekken en dat zie je wel, maar het blijft wel zitten omdat je je tepel naar binnen duwt en er een soort gootje ontstaat wat het melk opvangt.
Ik vond het perfecte dingen totdat de kat ermee vandoor ging in zijn bek!!

Maar ik vond het de moeite waard.

groetjes Sandra

Hai,
ik ben er helemaal niet over te spreken. 's Nachts kreeg ik last van stuwing, omdat de kompressen niets absorberen. Dus toch maar weer de 'normale' kompressen. En na twee weken plakten de pads niet meer. Ik vind het geen aanrader. Tenminste, voor die prijs had ik meer verwacht van deze zogenaamde wonderpads. Succes!

Nog een tip: omdat de witte pads vaak doorschijnen, heb ik van Natusan pads gekocht die de huidskleur hebben. Valt niet zo op.

Terug
Bovenaan