Linda hoe was het bij jullie?

ook ik ben erg benieuwd naar je moeder.
hoop zo erg dat jullie t zelfde nieuws hebben gehad als wij!

laat je het ons snel weten??
duim voor jullie!!!

liefs, do

hoi meiden,
heel lief dat jullie zo met me mee leven, maar helaas kan ik geen goed nieuws brengen.
we moesten vanmiddag om 4 uur in het ziekenhuis zijn eerst een mamagrafie (of hoe heet dat ook alweer) toen ze klaar was werd ze meteen doorgestuurd voor een echo, deze keer mochten wij (ik en mijn zusje) gelukkig wel mee (nou ja omdat we het zo graag wilden stom mens, eigenlijk mocht er maar 1 persoon mee naar binnen).
de arts zei al heel snel dat hij het er niet goed uit vond zien. ze hebben dus meteen een punctie genomen uit haar borst en cellen uit haar lymfen. deze worden onderzocht en dinsdag horen we daar meer van.
het komt er nu op neer dat ze een gezwel heeft van 2cm doorsnede en hoogstwaarschijnlijk kwaadaardig. (je hebt 3 categorieen en zij valt in de hoogste). tot zover we nu weten wordt er waarschijnlijk in ieder geval geopereerd om het gezwel weg te halen.
verder ligt het nu aan de uitslag of en hoeveel van haar lympfen verwijderd moeten worden en of haar borst gespaard kan blijven. daarna waarschijnlijk bestraling voor 6 weken. (chemo kunnen ze nu nog niets over zeggen).
al met al een hele schok, ben heel blij dat ik het hier ook kwijt kan.
meiden bedankt en ik schrijf hier nog wel even van me af

groetjes linda

Oh, wat naar!! Je hoopt zo op ander nieuws...
Wel fijn dat jullie zo samen met je moeder zijn, dan hoeven jullie het niet alleen te dragen/verwerken.
Weet dat je het hier altijd je hart kan luchten.
Ik heb het zelf van dichtbij meegemaakt, dus ik herken zeker veel in je onzekerheid en verdriet. Als er iets is, laat het ons dan weten, he? Wij zijn er hier voor je!
Succes met wachten tot het dinsdag is...
Heel veel sterkte en een knuffel van Dory

He meid,

Wat vreselijk voor jullie. Fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. Maar het blijft natuurlijk vreselijk.
Schrijf het hier lekker van je af.
Veel sterkte!

Liefs Anne

Ow Linda, wat een vervelend nieuws.
Vind het echt heel naar voor jullie. Dat is natuurlijk echt schrikken. Ik duim voor het beste.
Heel veel sterkte!!!

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan