Linda (vetten) en Dewi

A

Anoniem

Guest
Hiep hiep hoera!

Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag Dewi!
Ik zag dat Dewi jarig was bij een andere discussie, maar vondt het wel zo leuk om het even apart te doen.
Ik hoop dat je een gezellige dag hebt met veel  en dat je het naar je zin hebt gehad in het zwemparadijs.

Liefs Monica en Isabelle

Hoi,

Gefeliciteerd met dewi haar 1e verjaardag
Een hele fijne dag toegewenst en geniet ervan.

Liefs marielle

heyhey

de dag zit er al weer bijna op, maar toch:

van harte gefeliciteerd!!!
hoop dat jullie een fijne dag hebben (gehad)

liefs, do

GEFELICITEERD!!!!!!!

Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.

Liefs Trudi en Jasmijn

Bedankt voor de felicitaties.
We hebben een erg leuke dag gehad gisteren. 's Morgens liedje gezongen aan haar bed met cadeautjes. Dat vond ze erg leuk.We zijn overdag naar een subtropisch zwemparadijs geweest. Dewi heeft heel erg genoten. En wij als ouders natuurlijk ook.
Vandaag houden we het feest voor familie en vrienden. Dus de rest van het verslag komt nog.
Groetjes Linda

Het zit er weer op, de eerste verjaardag van  onze dochter. Zaterdag zijn de familie en vrienden langs geweest. We hadden een fototaart besteld met een kaarsje erop. Wat was die lekker zeg. Ze smulde ervan en wij ook. Ze is ontzettend verwend met cadeautjes en het was een leuke dag. We hadden kaartjes gestuurd om iedereen uit te nodigen. Ze kwamen allemaal tussen 1 en 5 uur. Ze ging wat eerder slapen maar de visite bleef nog even. 's Avonds kon ze nog heerlijk spelen met alle cadeautjes.
Wel een vermoeiende dag maar ontzettend leuk.
Groetjes Linda

Hoi Linda,

nou het zit er weer op he...de verjaardagen van onze dochters!
Vind je ook niet dat het dubbel voelt... Je leeft er toch zo naar toe en nu is het feest voorbij.

Het was die vrijdag niet zo lekker weer he. Hier in ieder geval niet..veel motregen.
Maargoed, we hebben allemaal leuke binnen dingen gedaan.
Hoe was het bij jullie bij het zwembad? Daar gingen jullie toch heen?
Ik lees dat jullie zaterdags ook een geslaagde dag hebben gehad!
Wat een moppie is dat meisje van jullie ook zeg. En ze heeft al heel wat meer haar dan Minoux. Minoux kan net aan (en dan ook maar eventjes) een speltje in haar haar, haha.

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan