Linda

Hoi Linda,

Nog maar 1 dagje wachten. Het is wel een beetje verwarrend, want normaal heb ik een cyclus van 28 dagen en vorige maand was ik 1 dag overtijd, dus weet niet goed of ik nu eigenlijk zaterdag of zondag mijn nod is. Met mijn regelmatige cyclus is dat in ieder geval zaterdag. Ik kan echt geen week wachten hoor als ik overtijd ben. Ik ga wel eerder testen. Ik heb eigenlijk niet echt ongi klachten, wat ik normaal wel heb. Als ik erover nadenk dan voel ik wel mijn onderbuik, maar niet echt heel erg ofzo..Nog heel even afwachten nog.....

liefs Ilona

Hoi Ilona,

Ja, nog maar 1 dag. Pffff, ik werd vanochtend wakker met wat steken in mijn linker lies. Mijn temp was vanochtend 37,2. Gelukkig komt mijn zus straks, heb ik wat afleiding haha.
Wanneer gaan jullie testen? En welke test neem jij?
Meid, ik hoop dat het raak is voor ons!!!
We houden contact.

Veel liefs, Linda

Ik ben nog niet aan het temperaturen, dus zou het eigenlijk niet weten...Is 37,2 postitief? Ik dacht dat je alleen maar kon meten wanneer je het vruchtbaarst ben? Ik heb vorige keer een Clear Blue test genomen, was meteen duidelijk dat ik niet zwanger was. Ik was ook nog maar 1 dag overtijd hoor, maar was zo nieuwsgierig. Ik wacht het weekend nog wel even af en dan zien we wel. Ik ben nog op mijn werk dus ook afleiding genoeg gelukkig. Helaas kan ik thuis nog niet reageren op het forum. Ik kan wel alles lezen, maar op een 1 of andere manier geeft hij een foutmelding als ik wil reageren dus dan hoor je maandag meer! Spannend!!!
Ik duim voor ons!

Jammer dat je niet in het weekend kan reageren. Ik hou jou in ieder geval op de hoogte,want je kan het gelukkig wel allemaal lezen.
Wat de temp betreft, als je ongi wordt daalt 1 of 2 dagen van te voren je temp weer vandaar.
Ik heb ook een Clear blue in de kast liggen, heb ik de vorige keer ook mee getest. Toch hoor ik ook veel negatieve verhalen over deze test. Ik weet het ook niet.
Grappig, dat jij ook 30 jaar bent. Wordt dit ook de eerste? Bij ons wel.
Wij zijn nu 3 mnd bezig.
Ik hoor je maandag wel weer. Heb jij al bijna vakantie? Wij pas 6 september, duurt dus nog wel even.
Succes, hoop het voor ons.

Liefs, Linda
Ps. Bedankt Biate voor je reactie.

En vermaak je je een beetje vandaag? Bij ons wordt het ook de eerste en wij zijn 4 maanden bezig. Ik moet alleen nog maar maandag en dinsdag te werken en dan heb ik lekker 2,5 week vrij!!! Heerlijk hoor heb er echt zin in. 6 september duurt nog wel even. Gaan jullie nog lekker weg?

Liefs Ilona

Terug
Bovenaan